wat vind jij hier fijn aan dat anderen woorden buiten geslotenFijn dat iedereen zich aan de regels houdt. Geen code, geen toegang. Wel code, wel toegang.
Ik ga er sowieso heen en er een mooie dag van maken, met code en als het nodig is een mondkapje!
Ga eens ergens anders rellen over je anti vaccinatie bullcrap.wat vind jij hier fijn aan dat anderen woorden buiten gesloten
Ik denk dat de stand instort als ik erop ga staanWie gaat er op het AF stand staan btw?
Ik maar denken dat je een sixpack hebt inmiddels na al het sportenIk denk dat de stand instort als ik erop ga staan
Waarom genoegen nemen met een sixpack wanneer je een fust kunt hebben?Ik maar denken dat je een sixpack hebt inmiddels na al het sporten
![]()
Even voor de duidelijkheid, een negatieve test van te voren kom je toch ook binnen?Ga eens ergens anders rellen over je anti vaccinatie bullcrap.
Het is gewoon simpel. Geen vacs geen toegang.
Maar daar gaat het hier niet om.
Yep.Even voor de duidelijkheid, een negatieve test van te voren kom je toch ook binnen?
Ik ben er al om een uur of 7 in de morgen.
Wil je mij meesmokkelen in één van je koffers? Ik wil graag eerste keus hebben met vissen en spullen.Ik ben er al om een uur of 7 in de morgen.
Nou, geen koffer... eerder een krat. Het is idd een voordeel als je als standhouder ergens staat. Want dan kun je idd eerder kijken wat er zoal aangeboden wordt. Standhouders onder elkaar gaan maar al te graag vast snuffelen voor goodies...Wil je mij meesmokkelen in één van je koffers? Ik wil graag eerste keus hebben met vissen en spullen.
Oh ja en zo ontloop ik die QR-check misschien. Bahaha
Ben mag pas zondagavond binnen om te helpen afbreken .Gerekend tot de zondag dat wij gaan of 🤔
Nee tot de opening van de beurs 😛Gerekend tot de zondag dat wij gaan of 🤔
Eigenlijk 44 nu inmiddels want het begint op zaterdag 😆Niemand aan het aftellen nog? Nee?
Nou, komt ie dan:
Nog
45
Nachtjes slapen tot Vivarium
Aan het aftellen om samen met Ben in de wagen te zitten ??Nog 36 nachtjes
Goed opletten in die scene Ben-Hur heeft een uurwerk aan zijn pols 😀 😀
Ja ik zie het ook en dat is een Apple watchGoed opletten in die scene Ben-Hur heeft een uurwerk aan zijn pols 😀 😀
Hebben we vaker gedaan, past net 😉Aan het aftellen om samen met Ben in de wagen te zitten ??
als jullie beiden zaterdag en zondag komen heb ik iets voor jullieHebben we vaker gedaan, past net 😉
Ik betwijfel dat dat gaat lukken 😉als jullie beiden zaterdag en zondag komen heb ik iets voor jullie
Voor ieder een van de inmiddels beruchte lege potjes geduld denk ik😆als jullie beiden zaterdag en zondag komen heb ik iets voor jullie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.