Vivarium 21


Wij rijden er vrijdagmiddag/ begin van de avond heen en zondag gaan we weer terug. Vanuit omgeving Leeuwarden :)

Mocht er iemand zijn die mee wilt rijden op een of beide dagen dan kan dat.
 
Fijn dat iedereen zich aan de regels houdt. Geen code, geen toegang. Wel code, wel toegang.
Ik ga er sowieso heen en er een mooie dag van maken, met code en als het nodig is een mondkapje!
wat vind jij hier fijn aan dat anderen woorden buiten gesloten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat vind jij hier fijn aan dat anderen woorden buiten gesloten
Ga eens ergens anders rellen over je anti vaccinatie bullcrap.

Het is gewoon simpel. Geen vacs geen toegang.

Maar daar gaat het hier niet om.
 
Wie gaat er op het AF stand staan btw?
 
Nou ik niet want ik ben na 2017 gestopt zoals je weet maar ik denk dat je daar snel wel wat van hoort. Maar goed de vissencreche is geen plek waar ze jouw gedurende de dag kunnen stallen hoor ;)
 
Ik denk dat de stand instort als ik erop ga staan
Ik maar denken dat je een sixpack hebt inmiddels na al het sporten :DD

flex muscles GIF by SV Werder Bremen
 
Vandaag het bericht van de organisatie gekregen dat het Vivarium officieel wel doorgaat. Hiervoor was het even met de slag om de arm (dus dat het tussen haakjes door zou gaan). Maar het gaat nu echt door... 👍. Maar zoals wel verwacht met de nodige maatregelen mbt de coronasituatie.
thumbnail_Vivarium 2021.jpg
Hier een citaat uit het bericht van vandaag:

Beste allemaal,

Het is met enorm enthousiasme en intense vreugde dat wij eindelijk kunnen bevestigen dat Vivarium & MACE 2021 doorgaan zoals gepland! Tijdens de persconferentie van de overheid afgelopen dinsdag over de COVID-19 situatie zijn er genoeg maatregelen opgeheven zodat wij verder kunnen met de uitrol van ons evenement. Uiteraard heeft de pandemie ons 1 ding geleerd en dat is dat niets zeker is. Maar met de huidige vaccinatiegraad lijkt het ons sterk dat we nog voor enorme tegenvallers komen te staan. Maar laten we voor de zekerheid daar toch maar voor blijven duimen.

Langs deze weg willen wij alle standhouders en Partners bedenken voor hun steun in dit uitdagende jaar. En ook voor ieders geduld. Want wij beseffen dat wij vanwege de aanhoudende onzekerheid lang niet de promotiecampagne hebben kunnen voeren die iedereen van ons gewend is. Maar daar gaan wij de komende tijd tot aan Vivarium & MACE 2021 zeker verandering in brengen.

Wij hopen dat iedereen zich goed heeft of gaat voorbereiden op de deelname aan ons evenement. De belangrijkste stap daarin is het regelen dat u een (dagelijkse) controle van de Corona Check App doorstaat. Dit kan door een vaccinatie, bewijs dat u hersteld bent van een Coronabesmetting of door een officiële test met negatieve uitslag te hebben gehad. Door de eis dat die negatieve testuitslag niet ouder dan 24-uur mag zijn, kan dat laatste in de praktijk lastig blijken bij een meerdaags evenement. Houdt daar dus aub alvast rekening mee. Mocht ten tijden van Vivarium & MACE 2021 er een verdere verlichting van de maatregelen vanuit de overheid zijn, dan passen wij ons daar uiteraard gelijk op aan. Maar het is uiteraard beter om alvast voorbereid te zijn!

Tot slot: Wij verzoeken iedereen het nieuws te verspreiden en van de daken te schreeuwen: Vivarium & MACE 2021 zijn terug!!! We kijken er heel erg naar uit iedereen te begroeten en terug te zien op ons evenement.

Met hartelijke groet, Team Vivarium
 
Ik ben er al om een uur of 7 in de morgen.
Wil je mij meesmokkelen in één van je koffers? Ik wil graag eerste keus hebben met vissen en spullen. :engel:
Oh ja en zo ontloop ik die QR-check misschien. Bahaha
 
Wil je mij meesmokkelen in één van je koffers? Ik wil graag eerste keus hebben met vissen en spullen. :engel:
Oh ja en zo ontloop ik die QR-check misschien. Bahaha
Nou, geen koffer... eerder een krat. Het is idd een voordeel als je als standhouder ergens staat. Want dan kun je idd eerder kijken wat er zoal aangeboden wordt. Standhouders onder elkaar gaan maar al te graag vast snuffelen voor goodies...
 
Niemand aan het aftellen nog? Nee?
Nou, komt ie dan:

Nog

45

Nachtjes slapen tot Vivarium
 
Niemand aan het aftellen nog? Nee?
Nou, komt ie dan:

Nog

45

Nachtjes slapen tot Vivarium
Eigenlijk 44 nu inmiddels want het begint op zaterdag 😆

Voor mij zelfs 43 want mijn voorpret begint vrijdag al. Dan gaan we al naar het hotel😄
 

Terug
Bovenaan