Wat is er nieuw

Vlug en Lenig

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shortysfishies
  • Startdatum Startdatum
752288marjanh_0_85_100d510.jpg

Het is een klein nieuwsgierig ding. Gisteren scharrelde ze over m'n hele hand en deed regelmatig het koppie omhoog om om zich heen te kijken.

De boel goed verkennen hoort er ook bij toch 😉.

Ja idd. En dat ze zich niet in haar schelp terugtrekt is een goed teken. Op dit moment zit ze verstopt in het terrarium. Kan ze niet vinden haha

Die lift dus lekker mee zie ik. Mooi dat het zo goed gaat tussen die 3.

Knappe foto's !

Wel een verschilletje van grootte, hier valt het nog niet zo op.

Maar op andere foto's waar je het goed op ziet is het mini en maxi 😉.

Hoe oud zijn die slakken nu inmiddels?

De grote zijn een maand of 10 en de kleine bijna 6.

Dan groeien ze best snel dus want ze zijn nu al vrij groot zeg.

Ja, je ziet ze gewoon groeien! Ik zal binnenkort de schelpen weer eens opmeten.

Als ik niet al zoveel bakken had dan zou ik er ook over gaan nadenken om deze te nemen denk ik :deal:.

Shortysfishies zei:
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13151405_10209903393971331_4276058236334527043_n.jpg?oh=9c8057d1a6c5be4192d07ace8debda35&oe=57B762A1

Hier zie je het heel goed. Verschil in kleur en in grootte.

Hier zie je echt wel goed het verschil 😉.

Zo een klein jochie tegen een grote reus :d.

jessicapilon zei:
Als ik niet al zoveel bakken had dan zou ik er ook over gaan nadenken om deze te nemen denk ik :deal:.

En ik ben ook al aan het nadenken om er nog een terrarium bij te zetten......met weer een ander soort reuzenslak, die NOG groter wordt! haha

Het voelt koud *Als je ze een tijdje vast hebt wordt het warmer*, wat vochtig en ze zuigen als het ware Vacuum, zodat ze niet vallen. En je voelt de golfjes waardoor ze zich voortbewegen. Zal daar wel een keer een filmpje van maken, maar volgens mij doen alle slakken dat.

Wat leuk.

Ik kan me er al zo iets bij voorbeelden hoe dat het voelt, maar ik denk dat het toch wel raar moet zijn. 😉

Wat een leukerds!

Leuke video en zo te zien smaakt het wel 😉.

Laats ze dat maar niet lezen (dat je slijmerig trio zegt) 😀 😉.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan