quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Ook een goede manier om te besparen en toch warm te blijvenPizza met een habanero peper erop.
Krijg je het lekker warm van.
Ook een goede manier om te besparen en toch warm te blijvenPizza met een habanero peper erop.
Krijg je het lekker warm van.
Nu ook al als ontbijt😱Hier gaan we maar weer erwtensoep eten.
Doe er dan een lekkerbek bij.Krantendag vandaag dus patatdag
Ja maar dan wel van de echte visboer en niet uit de diepvries (gore meuk) dus moet ik manlief even aankijken ofdatie naar de echte visboer wil rijden in de stadDoe er dan een lekkerbek bij.
Krant + patat + lekkerbek = fish and chips.
Haha, nee brood smeer ik op een bordje in de vensterbank wel even hoor. En anders neem ik als ontbijt wel ovenfrietNu ook al als ontbijt😱
Dat gaat uit de koelkast zo de magnetron in en we hebben het in de slow cooker gemaakt en dat is ideaal als je even zonder keuken zit.Handig, erwtensoep en dat kun je ook bestwel op een stelletje in je vensterbank garen.
Lekkere ideen hoor😀
Je moet geen producten eten die over de datum zijnen zure room
Spul 😁Spul uit de magnetron.
Ik hoop iets vers in een bakje en niet dat hij alles van de wanden en het draaiplateau heeft geschraapt en opgegeten🤢Spul 😁
Heb je niet genoeg aan je Mora kroketten danvegaschnitzel
Nu jij ze toch niet komt halen, bewaar ik die lekker voor morgenHeb je niet genoeg aan je Mora kroketten dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.