Zo dat worden dure dagen voor je John want als het aanrecht weg is kan de vet pan ook niet aan😱😉Tja hier schakelen we over op de kant en klaar maaltijden want alles is uit de keuken en morgen is ook nog het aanrecht weg voor 10 dagen.
Dat worden dus magnetronmaaltijden of patat
Nou Jaap ik heb altijd snacks voor de oven dus dat gaat echt wel door hier hoor. En voor de ongemakken krijgen we per week 210 euro vergoeding dus daar kan ik wel wat doosjes met snacks voorkopen en wat kant en klaar maaltijden😉Zo dat worden dure dagen voor je John want als het aanrecht weg is kan de vet pan ook niet aan😱😉
Doen ze netjes John hier was het zoek het maar uit hoe je te eten krijgt zonder ook enige tegen vergoeding.Nou Jaap ik heb altijd snacks voor de oven dus dat gaat echt wel door hier hoor. En voor de ongemakken krijgen we per week 210 euro vergoeding dus daar kan ik wel wat doosjes met snacks voorkopen en wat kant en klaar maaltijden😉
Van onder de Limburgse steen vraag ik wat joppelties zijn.joppelties
oké Kadetjes ken ik danoontje ook maar wat zijn joppelties 🤔Vandaag laat thuis en weinig fut om te koken.
Lekkere kadetjes met gebakken joppelties
Danoontje toe
Oke vreemde combi kadet met aardappeltjes maar goed zo lang je het lekker vind waarom niet😉Joppelties is lokaal dialect (geen Twents) voor aardappeltjes🙂
oké Kadetjes ken ik danoontje ook maar wat zijn joppelties 🤔
Ha ben niet de enige Nicole vraagt het zich ook af
Zo gek was die Limburgse steen dus nou weer nietJoppelties is lokaal dialect (geen Twents) voor aardappeltjes🙂
Haha, is een oud gebruik wat ik overgenomen heb van mn ouders (en dus van mn grootouders).Oke vreemde combi kadet met aardappeltjes maar goed zo lang je het lekker vind waarom niet😉
Ik kook zelden of nooit voor 1 dag. Om voor 1 persoon te koken en dus ook kleinere porties te kopen, vind ik doorgaans veel te duur. Kijk maar eens wat een klein rottig zakje groenten dan kost. Of je hebt zoveel kleinere ingrediënten nodig waar dus waanzinnig veel van overblijft als je maar 1 portie maakt, en na een tijdje de kliko in kan. Dus koken voor 3-4 dagen als het kan.Wederom soep (wij maken altijd voor 2 dagen een pan soep zodat de kosten verspreid worden)
Ja als je voor je uppie moet koken is dat inderdaad stukken voordeliger dat zo te doenIk kook zelden of nooit voor 1 dag. Om voor 1 persoon te koken en dus ook kleinere porties te kopen, vind ik doorgaans veel te duur. Kijk maar eens wat een klein rottig zakje groenten dan kost. Of je hebt zoveel kleinere ingrediënten nodig waar dus waanzinnig veel van overblijft als je maar 1 portie maakt, en na een tijdje de kliko in kan. Dus koken voor 3-4 dagen als het kan.
Bovendien scheelt het me aan afwas als ik niet iedere dag alles hoef te bereiden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.