Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Babi pangang met foe yong hai en tomatensoep toe.
 
Pad kra pao, volgens authentiek Thais recept.
 
Hier vandaag een pan niet moeilijk voedsel.
Berijd of wel macaroni op eenvoudige wijze.
Ui ham tomatenpuree macaroni en smikkelen maar.
IMG_20221002_175244.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
Ijs vla toe
 
Erwtensoep (zelfgemaakt) met een broodje.
 
Vanmiddag varkenshaasje met champignons met bak yoghurt als toetje en zojuist broodje met de zoon. Ega mag werken tot half 10.
 
Hutspot, heb het nog nooit eerder gemaakt (manlief kookt meestal) dus ik denk dat ik het wel kan:DD
 
Tja hier schakelen we over op de kant en klaar maaltijden want alles is uit de keuken en morgen is ook nog het aanrecht weg voor 10 dagen.
Dat worden dus magnetronmaaltijden of patat:DD
 
Tja hier schakelen we over op de kant en klaar maaltijden want alles is uit de keuken en morgen is ook nog het aanrecht weg voor 10 dagen.
Dat worden dus magnetronmaaltijden of patat:DD
Zo dat worden dure dagen voor je John want als het aanrecht weg is kan de vet pan ook niet aan:book::eek:;)
 
Hier stoofpeertjes met gekookte aardappelen
en gehaktbal.
Vla toe.
Volgende keer maar iets minder peren te gelijk klaar maken:unsure:;)
 
Paprika's gevuld met gehakt, ui, look, rijst, tomatenpuree en wat italiaans kruiden.
 
Zo dat worden dure dagen voor je John want als het aanrecht weg is kan de vet pan ook niet aan:book::eek:;)
Nou Jaap ik heb altijd snacks voor de oven dus dat gaat echt wel door hier hoor. En voor de ongemakken krijgen we per week 210 euro vergoeding dus daar kan ik wel wat doosjes met snacks voorkopen en wat kant en klaar maaltijden;)
 
Ovenschotel prei, gehakt etc.
 
Nou Jaap ik heb altijd snacks voor de oven dus dat gaat echt wel door hier hoor. En voor de ongemakken krijgen we per week 210 euro vergoeding dus daar kan ik wel wat doosjes met snacks voorkopen en wat kant en klaar maaltijden;)
Doen ze netjes John hier was het zoek het maar uit hoe je te eten krijgt zonder ook enige tegen vergoeding.
 
Restant macaroni van zondag
Lekker makkelijk
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag laat thuis en weinig fut om te koken.
Lekkere kadetjes met gebakken joppelties:chef:
Danoontje toe:DD
 
Vandaag laat thuis en weinig fut om te koken.
Lekkere kadetjes met gebakken joppelties:chef:
Danoontje toe:DD
oké Kadetjes ken ik danoontje ook maar wat zijn joppelties :S:unsure:
Ha ben niet de enige Nicole vraagt het zich ook af
 
Oke vreemde combi kadet met aardappeltjes maar goed zo lang je het lekker vind waarom niet;)
Haha, is een oud gebruik wat ik overgenomen heb van mn ouders (en dus van mn grootouders).
Als je wat over hebt, bijv. zuurkool, boerenkool of aardappels dan bak je het de volgende dag op om op brood te doen:)
Zo kun je twee keer gebruik maken van 1 keer koken:DD
 
Hier gaan we in de slow cooker erwtensoep maken en dan kunnen we de komende week elke dag soep eten uit de vriezer:eek:
 
Gebakken aardappelen met rauwe witlof aan gemaakt met mosterd honing dressing en tomaat appel er door.
Gehakt bal erbij
Appel toe
Smakelijk eten Allemaal.
 
Gehaktbal met veel uien erdoor, beetje kruimig gekookte aardappelen en witlofsalade met appel en mandarijn en walnoten. Sausje alleen beetje slasaus. Van de rest van de appel appelmoes gemaakt. De appelmoes nam ik toe.
 
Hier spinazie met aardappels en een snitsel
 
Wederom soep (wij maken altijd voor 2 dagen een pan soep zodat de kosten verspreid worden)
Ik kook zelden of nooit voor 1 dag. Om voor 1 persoon te koken en dus ook kleinere porties te kopen, vind ik doorgaans veel te duur. Kijk maar eens wat een klein rottig zakje groenten dan kost. Of je hebt zoveel kleinere ingrediënten nodig waar dus waanzinnig veel van overblijft als je maar 1 portie maakt, en na een tijdje de kliko in kan. Dus koken voor 3-4 dagen als het kan.
Bovendien scheelt het me aan afwas als ik niet iedere dag alles hoef te bereiden.
 
Ik kook zelden of nooit voor 1 dag. Om voor 1 persoon te koken en dus ook kleinere porties te kopen, vind ik doorgaans veel te duur. Kijk maar eens wat een klein rottig zakje groenten dan kost. Of je hebt zoveel kleinere ingrediënten nodig waar dus waanzinnig veel van overblijft als je maar 1 portie maakt, en na een tijdje de kliko in kan. Dus koken voor 3-4 dagen als het kan.
Bovendien scheelt het me aan afwas als ik niet iedere dag alles hoef te bereiden.
Ja als je voor je uppie moet koken is dat inderdaad stukken voordeliger dat zo te doen
 
Pizza met een habanero peper erop.

Krijg je het lekker warm van.
 

Terug
Bovenaan