Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Gebakken aardappelen met witlof ham kaas.
Kleine gehaktbal
Vla toe IMG_20220927_173223.jpg gelijk voor de volgende keer ook mee gegaard kan straks mooi in de vriezer.
Smakelijk eten Allemaal.
 
Haha, soms is de vegameuk wel lekker. In ieder geval beter dan die vegan kip:sick:
In dat geval is het eet onsmakelijk ipv eet smakelijk.
Man ik zou stoppen met eten:DD:DD

Hier vandaag nasi met echte kip sate. Ik ben die vegameuk snel voorbij gelopen met een opgestoken middelvinger:ROFLMAO:
John, als een lichtend voorbeeld heb je (ook) mij geïnspireerd vandaag.
Ik volg je voorbeeld en ga voor echte kip vandaag(y)
Vandaag King do kai met nasi en een extra grote portie jammie😋
Eet smakelijk allemaal:DD
 
Vandaag andijvie vermengd met paprika en courgette beetje uitgebakken spek en knoflook en gehakt bal
Vla toe
IMG_20220928_173447.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Man ik zou stoppen met eten:DD:DD

Hier vandaag nasi met echte kip sate. Ik ben die vegameuk snel voorbij gelopen met een opgestoken middelvinger:ROFLMAO:
Ik weet niet welke sate jij hebt gekocht. Maar kip, is het zeker niet.
Meer een soort kipbrood met separator vlees. Tenminste daar maakt de *ora zijn sate van.
 
Ik weet niet welke sate jij hebt gekocht. Maar kip, is het zeker niet.
Meer een soort kipbrood met separator vlees. Tenminste daar maakt de *ora zijn sate van.
Dit is een kant en klaarmaaltijd met kip sate erbij en dat zijn mooie stukjes kipfilet wat erbij zit hoor.
Ik heb ook wel van die kleine bakjes gekocht in het verleden maar dat is merendeels vet en zeen volgens mij. Ook de sate op stokjes laat vaak te wensen over.

 
De beste saté koop ik hier bij de friture die gerund wordt door een Chinees gezien. Aso grote stukken kip aan de stokjes en heerlijke saus :)


Vandaag andijvie vermengd met paprika en courgette beetje uitgebakken spek en knoflook en gehakt bal
Vla toe
Bekijk bijlage 348934
Smakelijk eten Allemaal
Respect dat jij dag in dag uit zo goed voor jezelf zorgt!
 
Door al het geduw en gepor bij de heren dokters maar even rustig aan met eten
Dus een broodje met gebakken ei met ham en tomaat.
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Restanten dag vandaag of wel de vriezer is weer wat ruimer.
Witlof ham kaas en opgebakken aardappelen
Restant van gisteren.
Stoofpeertjes toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Gister sperziebonen met aardappelen, vanavond pannenkoek met Champignons en ham, en de zoon had naturel.
 
Vanmiddag stamppot rauwe andijvie met braadworst. Stracciatella-yoghurt na. Vanavond 2 afbakbroodjes met salami.
 

Terug
Bovenaan