AquaJantje
Well-known member
Ouderweste draadjesvlees met extra veel jus🤤🤤😭🤤🤤
😇klinkt te goed om waar te zijn.Het werd stamppot zuurkool en vers spek met beetje peper en zout. En een kuiltje mèt natuurlijk 😉
Vooral dat kuiltje mèt natuurlijk!😇klinkt te goed om waar te zijn.
Niet teveel zout he? Vandaag hoorden we dat eigenlijk 5gr per dag de max is ivm bloeddruk etc..Het werd stamppot zuurkool en vers spek met beetje peper en zout. En een kuiltje mèt natuurlijk 😉
Weet niet onder welke steen jij dan je hele leven geleefd hebt maar die 5 gram p/d word al tientallen jaren gescandeerd te pas en te onpas door allerlei consumentenorganisatiesNiet teveel zout he? Vandaag hoorden we dat eigenlijk 5gr per dag de max is ivm bloeddruk etc..
Ik denk dat we al gauw teveel zout binnenkrijgen, ook als we de 6 gram hanteren. Ik kook bijna alles zonder zout, dus ook aardappels, pasta, saus etc. Mijn speklappie is daar wel een uitzondering op, de gewoonte. En ik denk dat ik er toch wel overheen ga.Niet teveel zout he? Vandaag hoorden we dat eigenlijk 5gr per dag de max is ivm bloeddruk etc..
zes (6) gramWeet niet onder welke steen jij dan je hele leven geleefd hebt maar die 5 gram p/d word al tientallen jaren gescandeerd te pas en te onpas door allerlei consumentenorganisaties
Nu je het zegt, nouja 1 gram meer of minder zul je ook niet aan dood gaanzes (6) gram
Nee dat denk ik ook niet. Ik denk dat we ervan moeten leren dat we best met heel veel zou minder zouden moeten kunnen, want het zou me niets verbazen als 7-10 mensen of meer, die er niet op letten, grof over de 5-6 gram heen gaan.Nu je het zegt, nouja 1 gram meer of minder zul je ook niet aan dood gaan
Ik kan het niet laten Antje, maar zo zout heb ik het nog nooit gegeten 😉Nu je het zegt, nouja 1 gram meer of minder zul je ook niet aan dood gaan
Oftwel lekker voedsel😛daar wordt overhetalgemeen laag iq voedsel gepropageerd
Even off topic omdat we dat toch al zijn maar ik weet nog hoe mijn oma ( die nu 124 zou zijn geweest) soep uit een pakje noemde. Dat is ‘lui wiever sop’Maar kant en klaar maaltijden en kookversnellers (lees pakken met smaakstoffen, mix voor bla bla bla) bevatten erg veel zout.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.