D
Deleted member 28361
Guest
Eiermie met sate en kroepoek
Tegen de tijd dat ik bij jou ben aangekomen is het warme buffet al een koud buffet geworden🤣Jij kan het mee eten vanavond nu wel vergeten dus
Ik ben benieuwd, er zijn echt wel recepten waarvan ik denk dat ze beter in de slowcooker kunnen dan in de pan. Ik wist niet dat jullie er ook een hadden. De pest is wel dat ik al de hele middag honger heb 😉@NicoleE Slowcooker is wel zo handig en lekker zeg, vooral de geuren die de hele tijd door je huis rondgaan.
Lust je zuurvlees? Lijkt me de slowcooker ook heel handig voor. Is toch eigenlijk soort van hachee.Kijken of we hachee kunnen maken In een uur of 5.
Ook lekker, met een 'wit sausje' met daarin wat peper en nootmuskaat.Gekookte aardappels met sla en een hamburger over een uurtje.
Hier doen we het deels al weken met de slow cooker toen we zonder aanrecht zaten. Jes vindt het leuk om te doen dus ik vindt dan alles prima.@NicoleE Slowcooker is wel zo handig en lekker zeg, vooral de geuren die de hele tijd door je huis rondgaan.
zaterdag hier ook maar eens weer. Kijken of we hachee kunnen maken In een uur of 5.
vanavond en morgen is het diner for one. Gekookte aardappels met sla en een hamburger over een uurtje.
Ben ik blij dat de wind uit het Zuid Westen komt….😉😉Ik denk dat mensen die ik vandaag en morgen nog tegen ga komen, dat wel kunnen ruiken aan mijn adem 😉
Laat ik het maar Kip Boursin noemen.
Ah, misschien is het knoflookdieet dan wat.Het wil wel met extra knoflook, 2 dikke tenen per persoon en knoflook in de kaas... plus een ui(tje) per persoon. Gassen! Maar het was lekker en er liggen 2 hele royale porties in de vriezer.
Het schijnt een strenge winter te worden.Erwtensoep met Hema worst en roggebrood met gebakken vers spek, daar alleen peper en zout op. Daar kan ik wel even op teren 😳. Moet ik niet te vaak eten want dan is het 'oei ik groei'.
Hoe lang laat je hem gaan Albert?Dit dus…. Recept met eigen twistje eraan.
Bekijk bijlage 350098Bekijk bijlage 350099Bekijk bijlage 350100Bekijk bijlage 350101
5u lang Ongeveer. Kom maar opmet je recepten….Hoe lang laat je hem gaan Albert?
Leuk dat je het recept erbij gepost hebt 👍. Opgeslagen.
Heb gisteren van een Amerikaanse vriendin heel wat familierecepten voor de Crockpot gekregen. Moet nog kijken in hoeverre de ingrediënten zich laten vertalen naar Nederlands, maar zitten een paar lekkere dingen bij die ik tzt hier wel zal delen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.