Nou hier gaan we vanavond maar wat bij de cafetaria halen denk ik.
Theepot? Waarschijnlijk thee. 🙂Wat de titel al zegt. Wat schaft de pot bij jullie vandaag? Wellicht inspireren we elkaar, wees niet verlegen en plaats een foto! (Als je jezelf daarvoor genoeg kon inhouden)
Wij hadden vandaag gebakken aardappelen, sperziebonen en een heerlijk, dik stuk entrecote😍
Oh net me helemaal in het zweet gewerkt om lekker kippetje van de markt te halen zoals ik elke zaterdag doe, maar ik denk dat ik vanavond mijzelf bij jou uitnodig ik ben onderweg laat mn kip maar zitten 😂Het staat inmiddels in de oven. Uiteraard het kookvocht opgevangen zodat we de bouillon kunnen gebruiken voor een soepie binnenkort Bekijk bijlage 350568Bekijk bijlage 350569Bekijk bijlage 350570
Heb jij geluk dat ik me net heb afgemeld bij Albert want ik hou niet van spruitenOh net me helemaal in het zweet gewerkt om lekker kippetje van de markt te halen zoals ik elke zaterdag doe, maar ik denk dat ik vanavond mijzelf bij jou uitnodig ik ben onderweg laat mn kip maar zitten 😂
Ai… niet lang hellen, pizza bestellenVerbrandde krieltjes onder andere. Heb inductie nog niet onder de knie.
Hmz..of ff Apeldoorn bellen.Ai… niet lang hellen, pizza bestellen
misschien beiden ze een cursus hoe inductie koken aan 😉Hmz..of ff Apeldoorn bellen.
Of ze vragen of ik liever biljartballen heb. Die zijn bijna hetzelfde. Hebben alleen een ander kleurtje. 🙄misschien beiden ze een cursus hoe inductie koken aan 😉
Kan je wel meteen een nieuwe hobby beginnen: 3-bandentoernooiOf ze vragen of ik liever biljartballen heb. Die zijn bijna hetzelfde. Hebben alleen een ander kleurtje. 🙄
Aardappeltjes niet aanbranden is een hele kunst de rest zal vast beter gaan op de plaat 😄. Het is dat mn airfryer een poetsbeurt nodig heeft. Maar normaal kan een zakje krieltjes best goed in een airfyer (zonder olie of boter). Mocht je die hebben natuurlijk 😄Of ze vragen of ik liever biljartballen heb. Die zijn bijna hetzelfde. Hebben alleen een ander kleurtje. 🙄
Ah zo 😄 was vooral een goed bedoelde tip. Vind de airfryer namelijk voor aardappeltjes gewoon erg handig 😄Don, het is allemaal behelpen. Het is nu een eenvoudige noodoplossing.
Een anti-slip (uitglijer) cursus voor inductie kookplaten wellicht.misschien beiden ze een cursus hoe inductie koken aan 😉
Ik heb de gekste dingen gezien, een cake ofzo het is allemaal leuk bedacht van ze maar sommige dingen bak ik dan weer wel liever in een echte oven 😂 als je een beetje handig ben kan je ook vast een tosti maken in een snelkookpan 😄 en je broodrooster om je rijst op te koken 😂Je kunt er ook broodjes in afbakken. 👍
Het is eigenlijk een heteluchtoven.
😉
Dadelijk eerst ff een waterpas nemen. 🤔👍Een anti-slip (uitglijer) cursus voor inductie kookplaten wellicht.
Ik ziee in mn glazen boll dat edwin iemand is die maar al te graag voor oploopt in een demonstratie, tegen het afschaffen van vlees 😂 ziet er lekker uit hoor dat biggetje, ik heb de mijne in chineese vorm! Heb de big er bij mij alleen al bijna tussenuit gegeten 😂
Jij legt ze denk ik op de inductieplaat😛Verbrandde krieltjes onder andere. Heb inductie nog niet onder de knie.
Wasda?Moeremoos.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.