Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Bij ons wordt het vanavond lekker gemakkelijk en gaat er gewoon pizza de oven in die ik straks ff ga halen bij de supermarkt. Want we hebben vandaag nog wel andere dingen om handen. Zoals wat waterwissels en 1 bak die nu lekker droog is en die moet ik in 1 hoek opnieuw afkitten.
 
Veggi chicken burgers worden het vanavond.
 
Kijk uit voor de prei! Was die stoofschotel met spruiten voor jou teveel van het goede? Ik zal Jes niet op het idee brengen.
Dat hij nog op dit topic durfte te kijken ondanks zn groenteangsten 😂 john maakt stappen vooruit!
Ik haat groen en ga straks aan de nasi.
We zijn trots op je hoor haha de vitamientjes koken wel door de rijst heen 😂
 
Had nog wat restanten groente en kippendij over.
Maar een lekkere pan nasi met ei en saté saus gemaakt.
Vla toe.
IMG_20221104_172908.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
 
Spaghetti a la ‘de vrouw’. Ik had vrijstelling vanavond,
 
Dit stond vandaag op tafel, is een van mijn favorieten: Gezonde Kapsalon :)
Met verse ovengebakken frietjes en zelfgemaakt looksausje
paprika, tomaten zonder binnenste, ui, kipblokjes
afgewerkt met ijsbergsla :)
 

Bijlagen

  • 1667600277898.png
    1667600277898.png
    847.2 KB · Weergaven: 42
Las net in het lokale suffertje dat er in Hoogerheide een sushi restaurant is geopend.

Dus gelijk voor morgen maar sushi besteld.
 
Vandaag makkelijk restant nasi met pinda saus en gebakken ei en kip saté
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Nou vandaag het restant bami en dan is het nog niet op. De rest eet hier zo n mengesel uit de slowcooker:eek::eek:
 
Zojuist met smaak gegeten: een gebakken frittata met uitgebakken stukjes chorizo, stukjes kastanje champignons, een beetje rösti en 2 eieren. Daarbij een lichte salade van ijsbergsla met radijsjes en kappertjes. :chef:
 
Wat de titel al zegt. Wat schaft de pot bij jullie vandaag? Wellicht inspireren we elkaar, wees niet verlegen en plaats een foto! (Als je jezelf daarvoor genoeg kon inhouden)
Wij hadden vandaag gebakken aardappelen, sperziebonen en een heerlijk, dik stuk entrecote😍
Druppel-ijs. :juggle:

Ben een diepvrieskast aan het ontdooien met behulp van pannen kokend water.
 
Gekookte aardappelen met stoofpeertjes en snitsel
Smakelijke eten Allemaal
 
Pasta gekookt en macaroni prut uit de vriezer. Geen toetje.
 
Friet. Ega werken, en de zoon tentamen van 16.30 tot 18.30 ofzo in Zwolle.
 
Stamppotje met gebakken nasigroenten, nasi kruiden gemengd met Aviko aardappelpuree en wat uitgebakken spekjes. Daar bovenop een gebakken spiegel-eitje… :giggle:
 

Terug
Bovenaan