Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Druppel-ijs. :juggle:

Ben een diepvrieskast aan het ontdooien met behulp van pannen kokend water.
Ik snap werkelijk niet waarom een vriezer niet net als een airco even omgekeerd kan werken.
Warm van binnen. Dan ontdooit het zo.
 
Hier nog een paar sushiā€™s van gisteren.
En daarbij nog broodje zalm, broodje hollandse garnalen, broodje paling. Moeders heeft gisteren vis meegenomen!

Nu een mok muntthee met een bolus.
 
Ik snap werkelijk niet waarom een vriezer niet net als een airco even omgekeerd kan werken.
Warm van binnen. Dan ontdooit het zo.
Nee joh dat kan toch niet. Dan moet John elke dag naar Appie om al die gebakken kroketten in de vriezer op te eten voordat ze de kans krijgen om koud te worden.

Is logisch lijkt me...
Toch.? :deal::!
 
Ik kan me stokbroodje nog niet eten en ze denken al dat ze eten krijgen. Malle vissen dat het zijn šŸ˜‚
 

Bijlagen

  • IMG_20221107_205523.jpg
    IMG_20221107_205523.jpg
    136.7 KB · Weergaven: 41
Wop
16679124327261997985714.jpg
uit de tostigrill
166791630509419203260.jpg
met wat fantasiešŸ˜€
 
Restanten dag vandaag oa bami met prei.
Stoofpeertjes toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Als ik vandaag mezelf er toe kan zetten alles af te wassen word het bij mij vanavond ipv de gebruikelijke loempia met pizza eindelijk weer eens andijvie stamppot met spekkies šŸ˜
 
Mocht iemand gek op mandarijnen zijn (john valt al weg dus of ze moeten er kreketten van maken) ze zijn nu heerlijk. Heb ze in de aanbieding gekocht deze week, waren allemaal prefect zacht en heerlijk rijp. This er weer tijd voor šŸ˜
 
RundergehaktBekijk bijlage 351328en dit netje gaat voor tijdens de actiefilms op tv šŸ¤—šŸ˜€
Oh nu lees ik dat andere ook over de gehakt. Meeste mensen maken er een burger van doe je dat vaak zo los? šŸ˜„ Interessant iedee ziet er echt smakelijk uit! Ik maak wel eens een burger van totaL 900 gram als het af is (saus in begrepen) als ik dan de burger ook los zou doen als dit zou het echt niet meer passen šŸ˜‚
 
Merguez schotel. Lekker pikant.

Nu muntthee met boterkoekje.
 
Oven-schoteltje met aubergine, gehakt, lasagne vellen, tomaat en geraspte kaasā€¦ šŸ˜‹
 
Roerbak spruitjes met uitgebakken spek en gebakken aardappelen
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Gehaktbal, bloemkool en gekookte aardappelen, bakkie yoghurt als toetje.
 
Uit de diepvries, vooruit gekookt. Spruitjes met spekjes, champignons and ā€œBrieā€ Kookroom erdoor.
 
Hier stond er bezorg pizza op het menu.

En nu een mok muntthee met een stuk kersen kruimel vlaai uit Kirchroa!
 
Mijn man vanavond quatre-fromaggio-pizza opgeleukt met wat kaasjes, voor mij zelfgemaakte pizza (moet glutenarm eten) met diverse kaasjes.
 
Dwars-door-de-tuin-soep. Dat is zelfgetrokken runderbouillon met witte bonen en hƩƩl veel groenten. Bonen bijna helemaal gepureerd met de staafmixer wat de soep mooi bindt.
Stokbroodje met knoflook erbij.
 
Gebakken aardappelen met witlof salade en zigeuner snitsel .
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Aardappels, spitskool (met kerrie) en een kipschnitzel
 
Aardappel-stamp met rucola en een pittig gekruide hamburgerā€¦
 

Terug
Bovenaan