Ik snap werkelijk niet waarom een vriezer niet net als een airco even omgekeerd kan werken.Druppel-ijs.
Ben een diepvrieskast aan het ontdooien met behulp van pannen kokend water.
Warm van binnen. Dan ontdooit het zo.
Ik snap werkelijk niet waarom een vriezer niet net als een airco even omgekeerd kan werken.Druppel-ijs.
Ben een diepvrieskast aan het ontdooien met behulp van pannen kokend water.
Nee joh dat kan toch niet. Dan moet John elke dag naar Appie om al die gebakken kroketten in de vriezer op te eten voordat ze de kans krijgen om koud te worden.Ik snap werkelijk niet waarom een vriezer niet net als een airco even omgekeerd kan werken.
Warm van binnen. Dan ontdooit het zo.
Ohh wat is dat voor vleesje?!Dit is nog even voordat ik het met extra mayoBekijk bijlage 351318heb dubbelgevouwen opgepeuzeld.
RundergehaktWopBekijk bijlage 351304uit de tostigrillBekijk bijlage 351309 met wat fantasie😀
Hopen dat die van jou ook zn goeie oogst is en het bij mij niet alleen om gelukstreffers ging 😁RundergehaktBekijk bijlage 351328en dit netje gaat voor tijdens de actiefilms op tv 🤗😀
Oh nu lees ik dat andere ook over de gehakt. Meeste mensen maken er een burger van doe je dat vaak zo los? 😄 Interessant iedee ziet er echt smakelijk uit! Ik maak wel eens een burger van totaL 900 gram als het af is (saus in begrepen) als ik dan de burger ook los zou doen als dit zou het echt niet meer passen 😂RundergehaktBekijk bijlage 351328en dit netje gaat voor tijdens de actiefilms op tv 🤗😀
De mijne hebben geen waxlabel, oppassen voor wat?Bekijk bijlage 351329wel goed oppassen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.