Hier zelfgemaakte pompoensoep.
Heb je t nieuwe aanrecht al uit de verpakking ? 😆😆😜Zostraks nasi met ajam pangang en nu zo dadelijk een Bossche bol en een bamischijf.
Ziet er smakelijk uit! Ik hoop dat je er van hebt genoten.Potje verveling😀Bekijk bijlage 351563Bekijk bijlage 351564Bekijk bijlage 351565Bekijk bijlage 351566Bekijk bijlage 351567vooraf of na, hi eerst de tostie grill benuttenBekijk bijlage 351568Bekijk bijlage 351571.
Ik kan je daar wel een handje mee helpen. Mijn eten is ondertussen ook geserveerd 😁🤌Laat in de middag hapje gegeten in een eettent: broodje hamburger klassiek met patat en salade. Nu geen honger meer…
Ziet er goed uit 👍Ik kan je daar wel een handje mee helpen. Mijn eten is ondertussen ook geserveerd 😁🤌
@jessicapilon, pas op groenten komen in beeld, het kan zijn dat je het schokkend zal vinden dus houd je hart vast 😂
Jaa ik zit er nu nog vol van 😂 heel mn huis rook heerlijk dat wel. Ik dacht ik zal mn kip is even mn volle aandacht geven en dat proefde ik ook wel terug 😁 ik baal dat ik weer moet koken mn keuken is nog een troep. Zn spatvenster hielp niet echt voldoende er kan in mn keuken al bijna geschaatst worden 😂Ziet er goed uit 👍
En John eet vast wel eens een groente kroket
Ik snap niet dat zo n gast niet uitkijkt waar ie gaat staanEr stond Chinees op het menu
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.