Nicolientje-W
Well-known member
Zegt me echt wat 🤣
Ah fijn, ik was al bang dat ik mijn visie moest gaan gevenZegt me echt wat 🤣
Je weet niet wat je mist lekker zuurkool met worstZuurkool met aardappels en brie zag ik in de slowcooker. Ik denk dat ik dan maar patat met hachee neem want zuurkool is niet te eten.
Ja mac of cafetaria dat is uiteindelijk hetzelfde dat boven op julie toren eroveral tralies voor zitten met tranen in me rotte hart zal ik ff zeggen daar dat nooit fietsen in de gracht moet lazeren.Dan moeten we snel een keer samen naar de Mac of de cafetaria. Hier zit een goeie om de hoek dus....................................😉
Niet vergeten om dan rond 8 uur de slowcooker aan te zetten😉Morgen weer een volwaardige maaltijd.
Je kan vragen of ze het bezorgt is toch onderweg met de kranten😉Restjes zuurkool hoorde ik maar niet voor mij gelukkig.
Ik ga wel bij Antje eten😉
Ik kwam erachter dat ik de paprika vergeten ben te kopen, maar die ligt wel bij Picnic in mijn mandje. Helaas komen die pas na 20 uur morgen. Dus ik ga me wat anders in laten vallen voor morgen.Niet vergeten om dan rond 8 uur de slowcooker aan te zetten😉
Je moet niet alles geloven wat je hoort Don😉Heb dr wat van da extra groene spul dr in gedaan da schijnt nog al gezond te zijn heb ik horen zeggen
Kijk uit voor de prei! Was die stoofschotel met spruiten voor jou teveel van het goede? Ik zal Jes niet op het idee brengen.Ik haat groen en ga straks aan de nasi.
Zeg me dat dit niet waar is!Ja wat denkt je, ik vis die prei zoveel mogelijk uit de nasi hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.