Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Zuurkool met aardappels en brie zag ik in de slowcooker. Ik denk dat ik dan maar patat met hachee neem want zuurkool is niet te eten.
 
Beetje zuurkool tussen mayo , mosterd en kechtup of curry bovenop2 hotdogs.
Daaar zitten zoveel bouwstoffen voor ons in.
Maar met kaas?? Misschien kan dat wel😁
Ik moet op me bloeddruk letten.
 

Bijlagen

  • 1667306992228178175554.jpg
    1667306992228178175554.jpg
    488.7 KB · Weergaven: 48
Zuurkool met aardappels en brie zag ik in de slowcooker. Ik denk dat ik dan maar patat met hachee neem want zuurkool is niet te eten.
Je weet niet wat je mist lekker zuurkool met worst
De combinatie met brie is nieuw voor mij maar als vervanging van de echte boter bij de aardappel stamp hmm eens proberen.
Hier staat het restant spaghetti op het menu voor vandaag.
 
Ja zuurkool is net als augurk(klein beetje op een braadworst)
Maar voor de rest willen we andere stamppot of anders cafetaria, mensen forumliefhebbers wat dit betreft sta ik schouder aan schouder met John de jessicapillon
 
Dan moeten we snel een keer samen naar de Mac of de cafetaria. Hier zit een goeie om de hoek dus....................................;)
 
De pot schaft een uur te laat vandaag. Rottige wintertijd.....

Maar afgezien daarvan: frietjes met gehaktbal en sperzieboontjes.
 
Dan moeten we snel een keer samen naar de Mac of de cafetaria. Hier zit een goeie om de hoek dus....................................;)
Ja mac of cafetaria dat is uiteindelijk hetzelfde dat boven op julie toren eroveral tralies voor zitten met tranen in me rotte hart zal ik ff zeggen daar dat nooit fietsen in de gracht moet lazeren.
Daarom moet ik Zoveel aqua nodig imagine all the druppels holding each others hands,,
16673206786101204723692.jpg
 
Hier nog een restant chinees.
 
  • Heb weer eens spinaziesoep gemaakt voor de verandering.
  • Verder een gehaktstaaf, gekookte aardappelen met jus en erwtjes met worteltjes.
  • Vla
 
Vandaag wordt er niet gekookt. Misschien eet ik erwtensoep uit de vriezer en anders kippensoep die ik gisteren gemaakt heb met een boterhammetje.
Morgen weer een volwaardige maaltijd.
 
Niet vergeten om dan rond 8 uur de slowcooker aan te zetten;)
Ik kwam erachter dat ik de paprika vergeten ben te kopen, maar die ligt wel bij Picnic in mijn mandje. Helaas komen die pas na 20 uur morgen. Dus ik ga me wat anders in laten vallen voor morgen.
 
Roerbak witlof met ham/kaas gebakken aardappelen
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Stamppot zuurkool met spekkies, rookworst en ananas.
 
bloemkoolschotel in de oven.
 
Ik ben helemaal kapot vandaag, het wordt bij mij wat tonijn-appelsalade met een blaadje sla. (Ik mag geen brood en dan moet ik zelf gaan staan bakken, en dat zie ik dus even niet zitten.) Mijn man warmt rundstoofschotel met appel op.
 
Gisteren aardappelpuree met broccoli en een vega kip schnitzel.

Zojuist gebakken aardappeltjes met erwten en wortelen en een kaas soufle.
 
Hier was het bakplaat aardappel met bloemkool en kip uit de oven
vla toe.
 
Ik eet laat, ik eet onregelmatig. Maar als ik eet, Dan eet ik goed!
IMG_20221103_225937.jpg

Heb dr wat van da extra groene spul dr in gedaan da schijnt nog al gezond te zijn heb ik horen zeggen 😀
 
Vanavond een stoofpotje met spruiten, spekjes, uien en knoflook, paprika en kastanjechampignons, daar doorheen kruidenkaas. De kookroom weggelaten, al genoeg vet in dit eten.
6,5 liter pan maar geen ruimte meer voor de aardappeltjes, dus die kook ik er apart bij. Rest, behalve de portie voor morgen, gaat in de vriezer.
Zo ligt het momenteel in de pan te garen op lage temperatuur. Ik denk ergens 5 uur nodig.

311283270_3245656795698481_1404083089271203010_n.jpg
 
En dan vindt 'men' het vreemd dat er mensen zijn die lijden aan scheurbuik...:rolleyes:
 

Terug
Bovenaan