NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Ga er komende week eens voor zitten, neem ze over in een schrift denk ik, want alles digitaal is ook niet alles.5u lang Ongeveer. Kom maar opmet je recepten….
Ga er komende week eens voor zitten, neem ze over in een schrift denk ik, want alles digitaal is ook niet alles.5u lang Ongeveer. Kom maar opmet je recepten….
Als isolatiemiddel voor in alle kieren?Hier maken ze momenteel iets van macaroni met kaassaus en weet ik wat meer.
wat is een pruttelpotje? Stoofpotje?Vandaag was het pruttelpotje met rijst
Prei/chinese kool, gebakken spekkies, gebakken uitjes, paprika, stukjes tomaat uit blik, blikje tomatenpuree, theelepel knoflookpuree, theelepen gemberpuree, 3 kwartier laten pruttelenwat is een pruttelpotje? Stoofpotje?
Vandaag was het macaroni met ui, paprika, champignons en kaassaus. En dat overstrooid met kaas en in de oven voor een bruin korstje. Toe, slagroomvla.
Sterkte met al die bezoeken aan het ZH. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt 🙏ivb regelmatig ziekenhuis bezoek komt er van koken niet zo veel
maandag snel voedsel ofwel patat en kroket
dinsdag gebakken aardappels met prei met ham en kaas
vandaag paar broodjes gehaktbal
morgen proberen zuurkool stamppot op voorhand te maken
Das gewoon witlof ham/kaas met een nieuwe draaiHier iets in de slowcooker met witlof, krieltjes, lente ui, geraspte kaas en hamblokjes.
Nou ik zei ik eet wel mn restant nasi met kipsate.
Nou niet mij draai in ieder gevalDas gewoon witlof ham/kaas met een nieuwe draai
Heb je geen oude keukenkastdeur meer staan danVandaag niks. De keukenrenovatie is te duur uitgevallen en ik heb geen rode cent meer over. Gelukkig mogen er nog wat kilootjes af...
Die zijn toevallig vandaag aan de beurt. Maar op een houtje bijten was het plan al.Heb je geen oude keukenkastdeur meer staan dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.