Zojuist een boerenomelet gemaakt als lunch, broodje erbij. En weer klaar. Vanavond zie ik nog wel waar ik zin in krijg om te koken. De vrouw mag werken vanaf 3u.
dacht dat je dat niet at.Witlof met ham en kaas met puree.
Nee dat klopt maar dat stond op het menu. Ik heb lekker bami gehad.dacht dat je dat niet at.
Hoe maak jij draadjesvlees? Hier gaat het in de slow cooker en dan heet het fancy bv pulled pork/chicken enzovoort.Draadjesvlees met bakplaat aardappelen en bloemkool
Herstel vla is vervangen door lekkere komkommer.
Smakelijk eten Allemaal
Bekijk bijlage 361094
Heel simpel aanbraden in de gietijzeren braadpan en daarna zon 2 uur op 150 c in de oven met voldoende braadvocht en kruidenHier ook makkelijk.
Roggebrood met 2 maatjesharing.
Hoe maak jij draadjesvlees? Hier gaat het in de slow cooker en dan heet het fancy bv pulled pork/chicken enzovoort.
Beetje jammer en ik raad je een echte rundvleeskroket aan😉En een vega ding erbij.
Dit eet Marcel dus vandaag maar ik heb het gehouden bij spinazie met aardappels en cordon blue.Beetje jammer en ik raad je een echte rundvleeskroket aan😉
Zo ligt het tenminste niet op de grond voordat het in je mond zit.Gewoon beschaaft uit een schaal met 2 vorken.Bekijk bijlage 361243
Hier pizza en nasi met sate en met dit weer ga ik niet de keuken in.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.