Euh... als in rolmops met fritesaus een een fles?En ik heb rolmops in fritessaus
Deze.Euh... als in rolmops met fritesaus een een fles?
Ken ik inderdaad maar had geen idee dat het mayo was 🤔
Nou ja officieel is het fritessaus. Mayo moet weer aan andere eisen voldoen.Ken ik inderdaad maar had geen idee dat het mayo was 🤔
Is dat het onderstaande want ik ken het niet.Gisterenavond een broodje frikandelshoarma
Is dat het onderstaande want ik ken het niet.
https://www.haagschekeuken.nl/broodje-frikandellen-donner
Ik ben zelf ook geen fan van rolmops (wie heeft die naam verzonnen!) en zure haring. Geef mij dan maar weer braadharing, of haring met bietjes en appel.Nou ja officieel is het fritessaus. Mayo moet weer aan andere eisen voldoen.
Maar ik heb ze ook wel eens in België gekocht. Toen dacht ik dus ook dat het rolmops in mayo was.
Maar dat waren zure haringen in luikse saus. Die saus is dan ook redelijk zuur.
En dit alles komt allemaal door mijn moeder, die eigenlijk niet zo van zuur houd.
Maar heel lang gekeden in Breda een keer een rolmops in mayo had gegeten. En die vond ze heel erg lekker.
Maar ja, bijd die dan maar eens.
O ja, braadharing is ook erg lekker!Ik ben zelf ook geen fan van rolmops (wie heeft die naam verzonnen!) en zure haring. Geef mij dan maar weer braadharing, of haring met bietjes en appel.
Nou heel het AF aan de friet straks🤣Jullie brengen me op een idee. Dan is de pasta voor morgen.
Zeg maar wanneer we aan kunnen schuiven bij je.Nou heel het AF aan de friet straks🤣
Ja als je de afwas wil doen ben je welkom want voor de friet ben je wel te laat😉Zeg maar wanneer we aan kunnen schuiven bij je.
That's rude dudeJa als je de afwas wil doen ben je welkom want voor de friet ben je wel te laat😉
Nou heel het AF aan de friet straks🤣
That's rude dude
Dat kun je beter niet zeggen want voor je het weet sta ik voor je deur😉Vanavond vette frieten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.