Jij? Met de weersverwachting ben ik daar niet bang voor. Je komt niet tegen de wind in met je loopfietsjeDat kun je beter niet zeggen want voor je het weet sta ik voor je deur😉
Jij? Met de weersverwachting ben ik daar niet bang voor. Je komt niet tegen de wind in met je loopfietsjeDat kun je beter niet zeggen want voor je het weet sta ik voor je deur😉
Haha, nou met de nieuwe e-bike haal ik met gemak tegen de 25 km per uur dus met wat geluk ben ik er nog tegen 6 uurJij? Met de weersverwachting ben ik daar niet bang voor. Je komt niet tegen de wind in met je loopfietsje
Gisteren pannenkoeken gebakken in kokosvet. Geeft toch wel een bijzondere dimensie moet ik zeggen.
Vanmiddag zullen we nog wel eerst een biertje doen, met wat olijven en gevulde pepers.
Vanavond laten we 2 belegde frisbees komen. Heb nog een bon voor 2e frisbee gratis.
Ik gebruik tegenwoordig vaak kokoksvet. De smaak maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Gebruik het ook wel voor pannenkoeken. Van de winter was het keihard en nu met de temp binnen natuurlijk vloeibaar. Niet de pot omstoten natuurlijkGisteren pannenkoeken gebakken in kokosvet. Geeft toch wel een bijzondere dimensie moet ik zeggen.
Ja ik gebruik kokosolie sinds kort voor mn haarbos, dat was heel vreemd omdat ik niet aan het opletten was toen ik mn hand er in stak, ik ging er vanuit dat het hard zou zijn. Dat viel even tegen. Had mn bril niet op, kan dat nog als excuus gebruiken. Had hm zo om kunnen stoten!Braadworst met?
Weet ik nog niet. Misschien maak ik er wel Duitse curryworst van.
Ik gebruik tegenwoordig vaak kokoksvet. De smaak maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Gebruik het ook wel voor pannenkoeken. Van de winter was het keihard en nu met de temp binnen natuurlijk vloeibaar. Niet de pot omstoten natuurlijk
Ik zit al vol als ik er naar kijk 😁 lekker gevarieerd!
Is weer eens wat anders dan een bosje bloemen🌷Hier komt iets van bami op tafel te staan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.