Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Dat kun je beter niet zeggen want voor je het weet sta ik voor je deur;)
Jij? Met de weersverwachting ben ik daar niet bang voor. Je komt niet tegen de wind in met je loopfietsje
 
Jij? Met de weersverwachting ben ik daar niet bang voor. Je komt niet tegen de wind in met je loopfietsje
Haha, nou met de nieuwe e-bike haal ik met gemak tegen de 25 km per uur dus met wat geluk ben ik er nog tegen 6 uur:pp

Electric Mobility Bike GIF by Carselectric.gr
 
Gisteravond niet zoveel trek in warm eten.
Ik heb het bij Brioche met boter en belegd met aardbeitjes gehouden. En dat wordt het dadelijk tussen de middag weer.
 
Hier is de pan koude macaroni al klaar en het ziet er lekker uit:stars:
Ik ben blij met de chinees die AH telkens van kant en klare bami voorziet;))
 
Zelfgemaakte aspergesoep en stokbrood met kruidenboter.
 
Hier was het een loempia uit de oven, met een gebakken eitje erop.
 
N appel! Heb het voor elkaar hoor, voor het eerst in mn leven zn ding doormidden gerukt. Nou voel ik me berensterk🐻
 

Bijlagen

  • IMG_20230624_215241.jpg
    IMG_20230624_215241.jpg
    36.3 KB · Weergaven: 33
Hier gister dus ook weer een macaronischotel en een kant en klaar maaltijd want met deze warmte moet je zo min mogelijk in de keuken komen. En er is genoeg voor beide dagen.
 
Gisteren pannenkoeken gebakken in kokosvet. Geeft toch wel een bijzondere dimensie moet ik zeggen.


Vanmiddag zullen we nog wel eerst een biertje doen, met wat olijven en gevulde pepers.

Vanavond laten we 2 belegde frisbees komen. Heb nog een bon voor 2e frisbee gratis.
 
Gisteren pannenkoeken gebakken in kokosvet. Geeft toch wel een bijzondere dimensie moet ik zeggen.


Vanmiddag zullen we nog wel eerst een biertje doen, met wat olijven en gevulde pepers.

Vanavond laten we 2 belegde frisbees komen. Heb nog een bon voor 2e frisbee gratis.
Dog Lol GIF by America's Funniest Home Videos
 
Ik weet het nog niet... had vanmiddag frambozen en bosbessen en heb in de koelkast nog makkaronie met kaassaus, eergisteren van langs de autostrade meegebracht omdat ik toen ook niet echt zin had iets te koken!
 
Het is ook te warm om te koken dus ja waarom dan moeilijk doen.
 
Braadworst met?
Weet ik nog niet. Misschien maak ik er wel Duitse curryworst van.

Gisteren pannenkoeken gebakken in kokosvet. Geeft toch wel een bijzondere dimensie moet ik zeggen.
Ik gebruik tegenwoordig vaak kokoksvet. De smaak maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Gebruik het ook wel voor pannenkoeken. Van de winter was het keihard en nu met de temp binnen natuurlijk vloeibaar. Niet de pot omstoten natuurlijk :DD
 
Vanmiddag broodje met aardbeien, lekker fris. Vanavond aardappels, nieuwe oogst, met sla en een kipsnitzel.
lekker dippen in de jus met mosterd.
 
Hier vanavond een broodje braadworst met gebakken uien.
Misschien een kommetje gebonden champignon-preisoep erbij.
 
Braadworst met?
Weet ik nog niet. Misschien maak ik er wel Duitse curryworst van.


Ik gebruik tegenwoordig vaak kokoksvet. De smaak maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Gebruik het ook wel voor pannenkoeken. Van de winter was het keihard en nu met de temp binnen natuurlijk vloeibaar. Niet de pot omstoten natuurlijk :DD
Ja ik gebruik kokosolie sinds kort voor mn haarbos, dat was heel vreemd omdat ik niet aan het opletten was toen ik mn hand er in stak, ik ging er vanuit dat het hard zou zijn. Dat viel even tegen. Had mn bril niet op, kan dat nog als excuus gebruiken. Had hm zo om kunnen stoten!
 
Geen zin om te koken dus een paar broodjes met oa ei en tomaat
 
Gevulde paprika met Bami
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Dan krijg je ook niks als je vol bent, ik moet snacken vandaag😀
 
Witlof met ham en kaas gebakken aardappelen
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Gisteren was het penne (zonder potloden) met een tomatensaus.

Vandaag mexikaanse pannenkoeken aan tafel gevuld met van alles en nog wat. Zal wel smaken denk ik.
 
Tosti ham/kaas/knoflook hier.
20230627_182321.jpg
 
Pizza uit de diepvries en bami met kipsate.
 
Gisteren restant Bami en gevulde paprika
Vandaag gebakken aardappelen met sla en sate snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Lasagne en griekse yoghurt met aardbeien en chocola.
 
Hier staat een grote pan vol macaroni dus dat moet voor 2 dg genoeg zijn.
 
Patat fricandel en kroket
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Hier staat de macaroni straks op het menu en morgen bami/nasi.
 
Hier vanavond iets van soep.

Morgen hopenlijk ontbijt met beschuit met verse aardbeien.
Tegen de avond ossehaaspuntjes van de bbq, met Chimichurri saus en plakrijst. En een lekkere frisse appel/selderij-salade erbij voor mij. Eerste keer dat we deze saus gaan maken, dus ik ben erg benieuwd.
 
Restant zuurkool stamppot en Nasi
Ijs toe
Smakelijk eten Allemaal
 

Terug
Bovenaan