NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Jawel maar verder dan de magnetron, airfryer en de besteklade komt hij denk ik niet 😉Jij gaat toch nooit de keuken in.
Jawel maar verder dan de magnetron, airfryer en de besteklade komt hij denk ik niet 😉Jij gaat toch nooit de keuken in.
De oven staat in de keuken dus ik kan niet om de keuken heen voor een lekkere snackJij gaat toch nooit de keuken in.
Heel verstandig Albert on bami te koken, anders hou je alleen maar nestjes. 😛🙂 En als je sambal gebruikt is kroepoek zeker extra gunstig.Bami gekookt. En dat smaakte weer heerlijk, met kroepoek erbij.
Keiiiiiiigoeje uitvinding hė die keukenstoelen.Maar ik ga niet uren in een keuken staan en hou het altijd simpel.
Zeker, daar kun je je nek over breken als je bezig bentKeiiiiiiigoeje uitvinding hė die keukenstoelen.
Minisnacks.
Thanks! Yep, zelfs ook de keiiiiiiiiigoeje kant.Dat kan alle kanten uit ? Enjoy!
Helemaal juist dus hier maakt iedereen wat ie graag wil. Dus friet, broodje gebakken ei.Niet te druk maken met dit weer
Koude macaronischotel met van alles en nog wat erdoor.
Vermoed zo kroket friet en andere frituur snacks John kennende 😉Van alles en nog wat?
Nee het werd puree met doperwten en worteltjes met kipfilet. Maar voor vandaag gaan we misschien aan de friet of een lekkere kant en klaar maaltijd gelet op de temperaturen.Vermoed zo kroket friet en andere frituur snacks John kennende 😉
Doorheen de macaroni ?Vermoed zo kroket friet en andere frituur snacks John kennende 😉
Natuurlijk John wil geen macaroni meer zien😉Doorheen de macaroni ?
Nou ik lust het wel maar niet als koude schotel Jaap.Natuurlijk John wil geen macaroni meer zien😉
Beetje jammer dit😉een snelle salade
Maar daar kom ik graag voor langseen paar snelle snacks
Pasta is koud niet echt lekker vind ik zelf nee. Opgewarmd kan ik wel een kilo op!Nou ik lust het wel maar niet als koude schotel Jaap.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.