Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Denk dat ik zo een loempia in een pannetje ga leggen.
 
Hier standje makkelijk vandaag
Aantal kiphaasspies op de grillplaat met stokbrood en frisse tomaat komkommer salade
Ijs toe
IMG_20230702_171542_1.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag volgens planning, ontbijt beschuit met verse aardbeien. Vanavond hadden we ossehaaspuntjes van de bbq met chimichurri en witte plakrijst.

Was best een goede dag eigenlijk :)

20230702_094643.jpg



PXL_20230702_171124875.jpg
 
Gekookte aardappelen met bloemkool en sate snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Kruis me niet er is nog een redelijke pan van over.
 

Bijlagen

  • 20230703_200648.mp4
    31 MB
Hier wordt iets met penne gemaakt vandaag. Ik zei al we hebben al pennen genoeg maar dat blijkt iets met pasta te zijn:DD
 
Maandag: spaghetti
Dinsdag: kip tandoori
Vandaag: sla, gebakken aardappelen en kippebout uit de oven
Morgen: asperges, aardappel en iets erbij (als de planning niet verandert)
 
Hier het restant van de penne van dinsdag en ik ga lekker friet eten en kijken naar de afgebroken takken buiten.
 
Foei Jaap hoe kun je nou friet gaan eten want dat is niet zo gezond zeggen ze. Ik adviseeer je om dit de volgende keer bij mij te brengen:!
Ja maar patat is toch gewoon gesneden aardappelen en in de airfryer komt er geen olie aan te pas
Trouwens als we alles gaan volgen wat ze beweren kunnen we niets meer eten of drinken.
Want van alles kan je wat krijgen.
En vooral dat woordje kan wordt veel gebruikt.
 
Spinaziestampot met jus vandaag. Morgen groentesoep en een pannenkoek.
 
Pannenkoeken met appelstroop.
 
Gekookte aardappels met rode bieten (met een uitje erdoor) en een dikke gehaktbal. Schepje lekkere jus erover en smullen maar. Bakje volle yoghurt na.
 
Ja maar patat is toch gewoon gesneden aardappelen en in de airfryer komt er geen olie aan te pas
Ik heb ook altijd Aviko Oma oven friet en dat zeg ik ook altijd maar dan zijn er wijsneuzen die beweren dat het is voorgebakken . Nou ik was daar niet bij dus ik geloof er geen snars van:DD
 
Ovenkroket, met die dikke korst (Mmmmm van Mora) heb ik juist het idee dat het extreem vet is.
 
20 porties
16886480041012128932466.jpg
1688650506256101893005.jpg

Kfc coleslaw nageaapt voor de gebrekkigen kan er vast nog suiker door maar ik vind in dit me lust voor de komende dagen, alleen vlees erbij en ben ik blij.
 
Lekker snacky! Eigen geplantte/oogst worteltjes 😄
 

Bijlagen

  • IMG_20230706_234414.jpg
    IMG_20230706_234414.jpg
    190.8 KB · Weergaven: 27
We gaan vandaag aan de bami denk ik maar dat zien we in de winkel wel.
 
Gisteren zuurkool stamppot met worst
Vla toe
Nu gebakken aardappelen met andijvie en gehakt bal
Vla toe
Smakelijk eten
 
Roggebrood met overjarige (brokkel)kaas. Kop koffie na.
En daarna kreeg ik bezoek dat voor elk 2 maatjes nieuwe vangst bij zich had. Liet ik me niet ontzeggen ondanks dat ik al gegeten had. De maatjes waren heerlijk!
Wat een combinatie zo bij elkaar, maar wat was het lekker.
 
Het wordt warm dus we gaan een grote pan macaroni maken voor 2 dagen denk ik.
 
Met warm weer hebben we hier vaak weinig zin in uitgebreid eten. Daarom zorgen we meestal voor wat soep, en snacks in de vriezer, welke we kunnen pakken.

Het zal vandaag groentesoep worden met iets van een groenteloempia of een mini-pizza denk ik.
 
en snacks in de vriezer
Die moet je het hele jaar wel in huis hebben vindt ik;)
Inderdaad is koken vaak geen pretje in een warme keuken en heb je ook vaak minder zin in eten en al helemaal in warm eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Hier wordt het ook een pasta salade. Moet nog verzinnen wat er door de pasta gaat :DD
 
Hier wordt het ook een pasta salade. Moet nog verzinnen wat er door de pasta gaat :DD
Geraspte kaas en Smac en en tomatenpuree en vooral geen groente want anders eet je hem maar helemaal zelf op:pp
Hungry Italian GIF by Panasonic India
 
De planning is om kerrie/ prei soep te gaan maken. En dan stokbroodje erbij. Nu nog ergens de zin vinden om de soep te maken:DD
 

Terug
Bovenaan