Ik hoop wel dat je hem hebt gebakken in de olie of vet want anders zit je vast nog te wachten Thea😉Denk dat ik zo een loempia in een pannetje ga leggen.
Is helemaal goed gekomen JohnIk hoop wel dat je hem hebt gebakken in de olie of vet want anders zit je vast nog te wachten Thea😉
Ik heb ook zo een bloemkooldag met een balletje.Gekookte aardappelen met bloemkool en sate snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
Dat 2e balletje is dus voor mij begrijp ik😉Ik heb ook zo een bloemkooldag met een balletje
Foei Jaap hoe kun je nou friet gaan eten want dat is niet zo gezond zeggen ze. Ik adviseeer je om dit de volgende keer bij mij te brengen
Ja maar patat is toch gewoon gesneden aardappelen en in de airfryer komt er geen olie aan te pasFoei Jaap hoe kun je nou friet gaan eten want dat is niet zo gezond zeggen ze. Ik adviseeer je om dit de volgende keer bij mij te brengen
Ik heb ook altijd Aviko Oma oven friet en dat zeg ik ook altijd maar dan zijn er wijsneuzen die beweren dat het is voorgebakken . Nou ik was daar niet bij dus ik geloof er geen snars vanJa maar patat is toch gewoon gesneden aardappelen en in de airfryer komt er geen olie aan te pas
Die moet je het hele jaar wel in huis hebben vindt ik😉en snacks in de vriezer
Geraspte kaas en Smac en en tomatenpuree en vooral geen groente want anders eet je hem maar helemaal zelf opHier wordt het ook een pasta salade. Moet nog verzinnen wat er door de pasta gaat
In de keuken ben jij wel een barbaar zeg 😆Geraspte kaas en Smac en en tomatenpuree en vooral geen groente want anders eet je hem maar helemaal zelf op
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.