Hier heb ik voor vandaag en morgen bami en nasi en er wordt weer iets van penne gemaakt met een ratjetoe aan groente
Mn medeleven zal naar jou gaan morgen. Zijn er dan echt geen groenten die je lust? Volgens mij zit het wel een beetje tussen je oren 😂 enige wat ik niet lust zijn asperges en paprika (wel poeder gek genoeg) maar van het a woord word ik al misselijk als ik er aan denk. Iedereen heeft wel iets denk ik. 😄 Verder eet ik toch wel graag groente!Hier heb ik voor vandaag en morgen bami en nasi en er wordt weer iets van penne gemaakt met een ratjetoe aan groente
Ik zal je uit de droom halen en wat ik nog wel lust is: bloemkool, boerenkool, rode bietjes, doperwten, bruine bonen, spinazie.Zijn er dan echt geen groenten die je lust?
Ja ons konijn ook DonVerder eet ik toch wel graag groente!
Bij mij gaat er toch wel elke week een lasagne of 2 in de oven. En dan zaterdag kip van de markt.Ik zal je uit de droom halen en wat ik nog wel lust is: bloemkool, boerenkool, rode bietjes, doperwten, bruine bonen, spinazie.
Maar ja ik ben altijd al liefhebber geweest van bami, nasi, pasta en friet.
Verhip die heb ik vergeten en ja dat lust ik ook nog wel net als een pizza Margarita.Bij mij gaat er toch wel elke week een lasagne
Gebakken aardappelen met mengsel van rode en gele uien met paprika en knoflook en pesto
Komkommer salade en gehakt bal
Vla toe
Bekijk bijlage 363035
Smakelijk eten Allemaal
En lust jij dat?Hier voor 2 dagen roti gemaakt in de slowcooker .
Ja dat is lekker maar we gebruiken dan gewone sperzieboontjes want kouseband vindt ik niks. Kip en aardappels lust ik ook en ei natuurlijk. Dus ja ik ben er gek op. Zit verder geen konijnenvoer op of bij gelukkig.En lust jij dat?
Hier makkelijk. Maatjes met uitje en een broodje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.