Hier hebben we er een dag van restanten van gemaakt en morgen gaan we bowlen dus dan eten we daar iets maar wat dat zien we wel. Wie weet hebben ze wel patat te koop
Dat zit al inbegrepen bij het bowlingarrangement dus ik krijg de tijd van mn levenMeestal op z'n minst wel een bittergarnituur 🙂
Dat vertelde me laatst nog iemand. Zou hier niet kunnen, nou ja kan wel natuurlijk op gas maar vind het niet veilig. Ik blijf echt geen 4 of zelfs 8 uur bij het gasfornuis staan.Geen slow cooker hier maar onze geëmailleerde gietijzeren pan lijkt het ook te kunnen, soort van. Voordeel van inductie vind ik, met de superlage standen.
Dat is per merk afhankelijk en meestal voorbehouden aan de wat duurdere merkenVoordeel van inductie vind ik, met de superlage standen.
Waar heb ik dat meer gehoord vandaagPindakip, zilvervliesrijst en zoetzure komkommer.
Hahahaha... ja we hadden het erover hoe het te maken. Ik heb het recept van Rinus losgelaten en er wat bij gefantaseerd. Is goed uitgevallen. Maar smaakt natuurlijk naar pinda John en pinda zal er altijd in zitten.Waar heb ik dat meer gehoord vandaag
Ik ben gek op pinda en satesaus maar ja of dat ook voor de rest geldt dat ga ik morgen wel zien. Ik hoop dat Jes iets minder fantaseert🤣Hahahaha... ja we hadden het erover hoe het te maken. Ik heb het recept van Rinus losgelaten en er wat bij gefantaseerd. Is goed uitgevallen. Maar smaakt natuurlijk naar pinda John en pinda zal er altijd in zitten.
Ik moet wel zeggen dat jij altijd moeite doet iets moois op tafel te zetten.Bekijk bijlage 363871 ik eet ook gehaktballen met aardappels en komkommeruienzuurzoet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.