Heb je eerst je haar bijgeknipt boven dat bord2 broodjes met heule oude kaas. Heeerlijk.
Zo oud dat de kaasschaaf alleen op de kopse kant erdoor komt….Bekijk bijlage 363897
Broodje ziet er goed uit Albert maar nu nog een nieuw bordje.
Heb je eerst je haar bijgeknipt boven dat bord2 broodjes met heule oude kaas. Heeerlijk.
Zo oud dat de kaasschaaf alleen op de kopse kant erdoor komt….Bekijk bijlage 363897
Da’s de charme John… en eten met mes en vork… doen ze dat niet in de stad?Heb je eerst je haar bijgeknipt boven dat bord
Broodje ziet er goed uit Albert maar nu nog een nieuw bordje.
Haha, nee wij eten brood niet met mes en vork en het is dus smeren, dichtvouwen en happen maar.Da’s de charme John… en eten met mes en vork… doen ze dat niet in de stad?
al was dit gewoon dubbel vouwen en eten. Anders valt de kruimelkaas eruit
Nou doe je net of je ze maar 1 keer per jaar krijgtFrietjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Ook lekker op zijn tijd.Vanavond maar geheel gemakkelijk doen. Ben vrij druk geweest vandaag en vrij laat klaar. Dus maar eten van de snackbar…
Gelukkig want ik was dagen uit mn doen. Nou eet smakelijk dan maar😉Ik kan niet meer zo goed zonder jullie(allemaal) dus ik ben er weerBekijk bijlage 364164
Nou ik vraag me dan af wat je gaat etenHier ff wat minder goed nieuws.... i.p.v. pot staat er water in de put(je) in de kelder. Lekkende waterleiding, hoofdkraan dichtgezet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.