Hier bami met ajam pangang, gebakken banaan.Chinees, kip met peper en zout
Hier bami met ajam pangang, gebakken banaan.Chinees, kip met peper en zout
Nou je wordt bedankt want omdat jij de laatste had viste ik achter het net🤣🤣Hier net de laatste asperges van dit jaar gegeten
Voor zo n selfie hebben we het smoelenboek in de sectie babbelbox EdwinEet smakelijk! Ik heb weer me tosti met tonijn🤗
Bekijk bijlage 364255 Bekijk bijlage 364256 Bekijk bijlage 364257 Bekijk bijlage 364258
Sinds wanneer wordt jij blij van asperges eten?Nou je wordt bedankt want omdat jij de laatste had viste ik achter het net🤣🤣
Nou ik niet inderdaad maar hier in huis woont nog een persoon die soms mij opdrachten meegeeft als ik ga shoppen bij Appie en ja dan is het niet de bedoeling dat ik met lege handen terugkeerSinds wanneer wordt jij blij van asperges eten?
maar dan wel die lekkere in een glazen potje.
Jaja, ik ben een echte fijnproever maar dat weet ik dus vandaag gaan we daarom aan de Aviko Oma friet
Een slaatje is lekker maar ik ben blij dat jij de rest hebt opgegeten StijnSlaatje met geitenkaas en verse vijgen.
Op die plank heb je vast lang moeten kauwen Niels🤣Hier een borrelplank met diverse kaasjes en andere lekkernijen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.