Dat heb ik dus nog nooit gedaan he? De pasta of rijst bij de saus garen.Gisteren restant Zuurkoolstamp
Vandaag Mac & Cheese proberen gemaakt met slow cooker Bekijk bijlage 362481 is nog bezig hier.
Ben benieuwd
Smakelijk eten Allemaal.
50%??/ Kan dat dan met een magnetron? Nou zal wel weer een gevalletje gebruiksaanwijzing niet lezen zijn met mij dan😱In de magnetron. 1 minuut op vol vermogen en de rest op 50%
Ja John, dat kan echt hoor50%??/ Kan dat dan met een magnetron? Nou zal wel weer een gevalletje gebruiksaanwijzing niet lezen zijn met mij dan😱
Is gelukt maar begrijp nu het overgewicht probleem bij de Amerikaanse samenlevingDat heb ik dus nog nooit gedaan he? De pasta of rijst bij de saus garen.
Hoe is dat gelukt
Maar als je rijst kookt in de multi cooker kun je bv ondertussen geen babi pangang maken. Terwijl het zo enorm lekker is als je zoiets op 85 graden maakt. En het uren laat sudderen. Of je maakt het natuurlijk een dag eerder.Rijst koken is mogelijk zit een programma voor op het apparaat.
Mag ik je een tip geven?Of dat met andere pasta gerechten ook mogelijk is dat ga ik een ander keer ontdekken.
500 gram macaroniDie Mac and Cheese 🙂 Ik heb het nooit gegeten maar lijkt mij heerlijk. Op deze manier heb ik de multi cooker ook nog niet gebruikt. Ik ga zekere eens een recept opzoeken.
Dat is weer iets anders dan een slowcooker toch want die hebben wij.multicooker
Komt op zelfde neer de multicooker heeft wat meer programmas er opDat is weer iets anders dan een slowcooker toch want die hebben wij.
Mijn multicooker heeft geen sudderstand maar wel die slow op high en die is 95 graden, dus in mijn multi cooker kan het primamulticooker op sudder stand 96 graden 30 minuten
Mijn hemel, wat een recept. Het klinkt heerlijk maar ik pas hahaha. Die calorieën kan ik wel missen. Eens kijken of dat ook met van die magere kookroom kan. Dat heet dan anders maar komt op hetzelfde neer. Nou wil een van de twee makkelijker schiften en ik meen dat dat met de kookroom was en minder met die magere.let wel is erg machtig eten en voor de calorie tellers niet geschikt.
@jessicapilon Kan in jullie slow cooker prima. Gezien de temperatuur op high zetten en dan even testen of de pasta gaar is met 30 minuten.Zolang de slowcooker een mogelijkheid heeft om temperatuur en tijdsduur in te stellen gaat daar ook mee
Op high zou hij niet mogen koken maar klopt inderdaad, Jes heeft het me wel eens verteld herinner ik me nu.De onze heeft alleen low en high en dat is 96 en 100 dacht ik en dat ligt dus dicht bijelkaar.
Mn rijst meet ik af met water (1 deel rijst 1.5 deel water, zonder deksel roeren en koken tot het bijna weg is en daarna gas af en deksel er op) en mn pasta giet ik af met een timer en voorproeven (bijna gaar is afgieten en deksel er op). Maar met de saus koken kan heel goed werken. Je moet alleen rekening houden met vocht verlies. Maar mac n cheese dan is het geen saus toch? Ik gooi gewoon een pakje geraspte kaas en wat hamblokjes bij me pasta 😄Dat heb ik dus nog nooit gedaan he? De pasta of rijst bij de saus garen.
Hoe is dat gelukt?
Ik kook pasta en rijst in de magnetron, ik heb daar een speciale pot (klik) voor en dat werkt erg goed als je de pot niet te vol maakt, voor 1-2 personen is prima.
Gebruik dan wel snelkookrijst.
Water koken, pasta of rijst in de pot, kokend water erop, even roeren. In de magnetron. 1 minuut op vol vermogen en de rest op 50%
Klaar is Klara.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.