Welkom bij de clubDat K1 is wel zeer eigenwijs spul!
Het kruipt door elk gaatje. Denk je alles dicht te hebben, vinden ze toch weer een plekje.
Maar volgens mij heb ik nu gewonnen en blijven ze netjes in hun vakje!
Hmm K1 wat doen dan die boxers in de bak/bioloog van jou dan 😀Bioloog zelf draait.
Vanavond kijken of het aquarium mee wil doen zonder lekkage.
Dat K1 is wel zeer eigenwijs spul!
Het kruipt door elk gaatje. Denk je alles dicht te hebben, vinden ze toch weer een plekje.
Maar volgens mij heb ik nu gewonnen en blijven ze netjes in hun vakje!
Het kruipt door elk gaatje.
Vrouwen kunnen ook graag door gaatjes kruipen he..Het zijn mannekes he
K1 gehaktJa dat K1 is wel irritant. Vraag me steeds af wat er gebeurt als het in mijn opvoerpomp komt
Pomp geeft minder water, gaat herrie maken en/of het eindigt in je aquarium.Ja dat K1 is wel irritant. Vraag me steeds af wat er gebeurt als het in mijn opvoerpomp komt
Ja dat K1 is wel irritant. Vraag me steeds af wat er gebeurt als het in mijn opvoerpomp komt
Kende je die nog niet dan? Is de gezondere, beter voor je weerstand variant dan de halfomhalf of runder variant 😀K1 gehakt
Het hoeft al niet meer 😀Raoul wil vast wel even nieuwe leidingen komen aanleggen 😀
Waarom 2 weken wachten met je aquarium te laten meedraaien?
Ik zou er in elk geval al wat planten in doen, dat geeft minstens wat leven, en die verbruiken je nitraat, en er hangen ook al wat bacterien aan. Af en toe een rottend blaadje is ook voer voor je bioloog.
Anders is dat zo'n steriele bak.
Dat Indraaien met salmiak is volgens mij ook iets nieuws? scheelt het nou zoveel vergeleken met normaal een paar weken laten indraaien bij opstarten?
Ja al eens gelezen, iedereen heeft zn eigen manier/voorkeur van indraaien. Er zijn er ook nog genoeg die niet indraaien en gewoon opstarten, en dan geregeld water testen.Yep, je slaat een stap over.
Maar daarvoor kun je het beste even het topic lezen bij waterchemie 🙂
Ik draai ze ook normaal in hoor. alleen mn Fusion heb ik opgestart na de verhuizing. Met 160water en planten uit een oude meterbak, aangevuld met kraan- en osmosewater. Met het oude visbestand. En pas na een paar maand 11 maanvissen toegevoegd. geen probleem ondervonden.Ja dat kan ook.
Doe het liever gewoon goed en heb ook geen haast.
Tot nu toe al mn aquaria in laten draaien, dus ben ook niet anders gewend.
Ik draai ze ook normaal in hoor. alleen mn Fusion heb ik opgestart na de verhuizing. Met 160water en planten uit een oude meterbak, aangevuld met kraan- en osmosewater. Met het oude visbestand. En pas na een paar maand 11 maanvissen toegevoegd. geen probleem ondervonden.
Nou, ik had op de oude bak een Jbl 900 draaien, die dus een 3 welen mee laten draaien inderdaad op de Fusion, icm de 2 Eheim filters exp 4/350e en 4/600. Zoals in mn topic is te zienMaar heb je toen ook je oude filter met materiaal gebruikt?
Want dan heb je daar je bacteriën nog in zitten en is dat ook geen probleem.
Ssst
Er is ook rood voor de NO2
Er is ook rood voor de NO2
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.