zee aquarium van jan fokke


ja klopt al mochten ze het ook wel in kleinere verpakking hebben
want is 150 gram en je hebt 1 gram per 100 liter nodig per dag dus waarschijnlijk nog een week doorgaan dus hou dan nog heel veel over
 
Ik zou zelf niet snel zo'n middel gebruiken maar ik snap heel goed dat je er gewoon een keer vanaf wil na zoveel tijd en moeite.
De verbetering is wel duidelijk te zien dus helemaal top !!
 
ja begint wat minder wit te worden. Maar de flap of wat het ook maar is komt weer terug.

20181004_164740.jpg
20181004_164747.jpg
20181004_164755.jpg
 
Net er een stromings pomp bij geplaatst van 2000l/h en bacterien toe gevoegd en di hars vervangen dus hoop dat het nu wat beter wordt
 
Jan ,ik zit die waardes eens te bekijken .
Hoe kan je zoutgehalte zo hard schommelen op 7 dagen tijd ?
Waarmee meet je die ?
 
Het zoutgehalte is typ fout geweest die is gewoon 35 promille. Die meet ik met D-D refractor meter.
 
Welke bak heb jij Jan? Hij lijkt op een Superfish Panorama type maar ik begrijp dat de bak wel wat groter is. Ziet er trouwens mooi uit!
 
Welke bak heb jij Jan? Hij lijkt op een Superfish Panorama type maar ik begrijp dat de bak wel wat groter is. Ziet er trouwens mooi uit!
Dit is een D-D 28 gallon aquarium dus 100 liter. Ik vind hem vrij veel weg hebben van een sera 130 aquarium.
 
Inderdaad een leuke video Jan. Om die algen zou ik me niet veel zorgen maken, zo veel is het niet. Als je ervoor zorg dat alles nu zoveel mogelijk stabiel blijft dan moet het goed komen.

De toorts en paddenstoel zijn mijn favorieten :)
 
Ziet er weer goed uit Jan :thumbs:.
Ik weet niet of het aan de foto ligt maar de pyamabaars lijkt best wel mager te zijn, meestal zie je lekker bol/rond. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen maar misschien iets om in de gaten te houden.
 

Terug
Bovenaan