jan fokke
Well-known member
Ja klopt de flap en algen zijn allemaal bijna weer verdwenen
Nu zo houden 😉Ja klopt de flap en algen zijn allemaal bijna weer verdwenen
Ja ik vindt zoiets kleiner maken een hele klus en ben benieuwd hoe je dat gaar doen.
deze was mischien max 2 cmHoe groot is hij eigenlijk in het echt want dat is lastig in te schatten.
oke zal binnenkort eens proberenPaddestoel leders kun je simpelweg kleiner maken door er een stuk vanaf te knippen of snijden. Vervolgens de afgeknipte stukjes per stukje van minimaal 1x1cm met een elastiekje op een stukje steen klemmen en na een week is het stukje vast gegroeid. Vervolgens een paar weken laten herstellen en groeien en een advertentie plaatsen voor stekken voor €5 per stek.
Het moederdier hersteld erg snel.
Zou het leuk vinden als je daarvan wat foto s kan posten want dan kan ik zien hoe dat werkt😉oke zal binnenkort eens proberen
Zo bedoel ik het, alleen is dit een duivelsklauw. Zorg ervoor dat het elastiekje niet te strak zit (net aan klemt zeg maar), anders snijd deze door de stek heen en heb je na een paar dagen 2 stekken.
Bekijk bijlage 261595
Maar dat zet je op de steen zonder een stukje steel? En hoe ziet de oude er dan uit met een hap eruit of..................... Of snij je de oude helemaal aan gort en stek je dat weer?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.