zee aquarium van jan fokke

Bijlagen

  • 20210731_113729.jpg
    20210731_113729.jpg
    521 KB · Weergaven: 155
  • 20210731_113741.jpg
    20210731_113741.jpg
    437.6 KB · Weergaven: 158
Smaken verschillen jan maar zelf zou ik wat meer kleur in de bak brengen met bv wat mooi felgroene koralen. Dat fleurt alles denk ik op maar goed jij moet het natuurlijk wel mooi vinden ;)
 
Smaken verschillen jan maar zelf zou ik wat meer kleur in de bak brengen met bv wat mooi felgroene koralen. Dat fleurt alles denk ik op maar goed jij moet het natuurlijk wel mooi vinden ;)
ja volgende keer
 
Je bent vast ook geschrokken bij de lfs van de prijzen. Bij Frits val ik telkens weer achterover van de prijzen en die zijn denk ik bijna verdubbeld ivm de tijd voor Corona.
 
Je bent vast ook geschrokken bij de lfs van de prijzen. Bij Frits val ik telkens weer achterover van de prijzen en die zijn denk ik bijna verdubbeld ivm de tijd voor Corona.
ja klopt ik schrok van de prijs van de poets garnalen 21 euro per stuk. Deze koraaltjes waren niet heel erg duur. Hoop dat ze als de lfs weer klaar is met verbouwen en alle 4 koraal eilanden in gebruik hebben ze ook weer wat goedkopere stekjes gaan verkopen.
 
Ja hier kosten ze ook rond de 25 euro dacht ik en 2 jr terug waren ze nog 17. Maar volgens mij zijn koralen in verhouding nog meer in prijs gestegen.
Maar ja geld moet rollen
 
Ik ben bang dat de prijzen de komende tijd alleen maar meer gaan stijgen nu de status van het great barier reef weer ter discussie gesteld wordt. De prijzen van koralen uit Australië zullen daardoor vast gaan stijgen.

Je bent trouwens altijd welkom hier in noord holland voor het uitzoeken van een paar leuke gekleurde stekken.
 
Ik heb een paar maanden geleden in Leeuwarden 2 poetsgarnalen gekocht voor €10 per stuk, dat was een prima aanbieding.
 
Ik ben bang dat de prijzen de komende tijd alleen maar meer gaan stijgen nu de status van het great barier reef weer ter discussie gesteld wordt. De prijzen van koralen uit Australië zullen daardoor vast gaan stijgen.

Je bent trouwens altijd welkom hier in noord holland voor het uitzoeken van een paar leuke gekleurde stekken.
Oke dan wil ik dat binnen kort wel een keer gaan doen, heb nu toch 2 weken vankantie dus kan het mooi in de vakantie als het jou uit komt
 
Oke dan wil ik dat binnen kort wel een keer gaan doen, heb nu toch 2 weken vankantie dus kan het mooi in de vakantie als het jou uit komt
Het is goedkoper als Laurensz met een leuke collectie via leeuwarden ook nog even langs Groningen rijdt volgens mij :DD :DD ;)
 
Kan dit via pm verder geregeld worden? :ROFLMAO: :koffie:
Het is ook niet de bedoeling dat elke gek zich in een topic van een ander gaat bemoeien met belangrijke zaken :LOL: :LOL: :LOL: :pp.
Die mensen met zoetwater begrijpen jammer genoeg weinig van het zeewater gebeuren:deal:
 
Dat is balen maar helaas gebeurt dat vaak met zoutwater garnalen.
 
Leuke bak hoor Jan, maar ik mis een beetje kleur. Is dat door de foto of?
 
al denk ik dat minn verlichting ook wel een upgrate kan gebruiken
 
Tja maar ja dat gaat wel weer een lieve duit kosten want ze denken dat mensen met zeewater kapitalisten zijn denk ik weleens.
 
Ik heb vorig jaar nieuwe lampen gekocht en dat doet nogsteeds een beetje pijn :confused:
ja kan ik me voorstellen zijn dure dingen. Zag op marktaats bij de zaak hier in leeuwarden een ai prime.
 

is dit wat of moet ik er niet aan beginnen?

Het is een bak met schade zo te zien maar wel een mooie die volgens mij net iets groter is dan je huidige bak en voor €135 kun je wel een risicotje nemen.

Ik zou de schade heel goed bekijken en als je er een goed gevoel over hebt zou ik in eerste instantie €100 bieden.
 
Tja hij geplakt staat er en dan zou ik geen risico nemen om eerlijk te zijn. Ook zie ik er geen verlichting bijstaan zo snel. Bak is normaal rond de 1499 euro dus ja het is niet duur maar ja zelf zou ik ff verder kijken.
 
Hier staat ook nog een betaalbaar aquarium met sump, wel ietsje groter dan wat je nu hebt....

 
Hier staat ook nog een betaalbaar aquarium met sump, wel ietsje groter dan wat je nu hebt....

Nou dat scheelt niet zoveel met de huidige bak van Jan toch :DD :DD
 
Terug
Bovenaan