zee aquarium van jan fokke


Ja de led
en meteen wat ruimte gemaakt en half opgegeten door mijn nemo zodat er mooie gekleurde koraaltjes bij kunnen
 
20210803_151331.jpg
 
Je bedoeld de wattage? De AI die ik heb heeft een vaste beugelhoogte en dat is niet in te stellen verder.

Edit: is toch in hoogte te verstellen volgens mij
 
Je bedoeld de wattage? De AI die ik heb heeft een vaste beugelhoogte en dat is niet in te stellen verder.

Edit: is toch in hoogte te verstellen volgens mij
ja beugel kan je in hoogte verstellen
wattage heb nu gewon zoon programma van de website gehaald
 
Ik durf je weinig over de instellingen te zeggen want Lauwrensz heeft dat voor mij gedaan. Ze gaan om half 9 langzaam aan en om 10 uur is alles weer uit.
 
Dit gaan je koralen zeker waarderen. Ik denk dat bijvoorbeeld de paarse stylo bij deze verlichting wel wat donkerder van kleur gaat worden en meer paars/blauw.
(y)
 
Zoals ik het kan zien in het overzicht heb je nog geen 12 uur licht en Lauwrensz kan denk ik beter zeggen of de duur voldoende is.
 
Ik sla de plank misschien mis maar is veel UV wel goed? Ik weet niet hoe hoog de mijne staat want ja dat heeft de vakman gedaan;)
 
Ziet er prima uit zo.

Als je voor jezelf nog wat langer licht wil dan kun je best nog ervoor en erna nog een uurtje met alleen b, ry, uv op maximaal 10% .
 
Ik sla de plank misschien mis maar is veel UV wel goed? Ik weet niet hoe hoog de mijne staat want ja dat heeft de vakman gedaan;)
Klopt helemaal maar bij goede kwaliteit verlichting (zoals die Jan nu heeft) hebben ze er al rekening mee gehouden door er maar 1 of maximaal 2 uv leds in te stoppen zodat je nooit hiermee de koralen kan verbranden.
 
Knap dat het je lukt met die AI app Jan want ik kon er zelf niks mee met al die lijnen. Als we Laurensz niet hadden dan zaten de vissen nu nog steeds in het donker.
 

Terug
Bovenaan