lbakker
Well-known member
Kan ook in de badkamer als bad!Nou dat scheelt niet zoveel met de huidige bak van Jan toch![]()
![]()
Kan ook in de badkamer als bad!Nou dat scheelt niet zoveel met de huidige bak van Jan toch![]()
![]()
Dat is een goed idee en ik zou dan in plaats van badeendjes wat extra zee egels in de bak doen😆😆😆Kan ook in de badkamer als bad!
Ik heb geen ervaring met deze lamp maar je ziet hier veel goede resultaten mee en het is een goed merk.Maar is de ai 16HD prime een update voor mijn bak of niet doen?
ja nu alleen nog even uitzoeken hoe hoog die moetMooie led Jan. Kun je jaren vooruit.
ja beugel kan je in hoogte verstellenJe bedoeld de wattage? De AI die ik heb heeft een vaste beugelhoogte en dat is niet in te stellen verder.
Edit: is toch in hoogte te verstellen volgens mij
Klopt helemaal maar bij goede kwaliteit verlichting (zoals die Jan nu heeft) hebben ze er al rekening mee gehouden door er maar 1 of maximaal 2 uv leds in te stoppen zodat je nooit hiermee de koralen kan verbranden.Ik sla de plank misschien mis maar is veel UV wel goed? Ik weet niet hoe hoog de mijne staat want ja dat heeft de vakman gedaan😉
Oei, ik had beter niks kunnen zeggen over het omgaan met de appNu lijkt het erop dat het licht 24 uur lang blijft branden, dat is ook weer wat veel.
zo dan beterNu lijkt het erop dat het licht 24 uur lang blijft branden, dat is ook weer wat veel.
Bij mij gaat het om 23u helemaal uit en om 9u gaat hij op een laag pitje weer aan.
Ziet er goed uit zo. Ziet het er nu voor jouw ook goed uit?zo dan beter
Bekijk bijlage 329526
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.