jan fokke
Well-known member
of gewoon schoenen aan hebben als ik in aquarium ga dan voel ik niks
of gewoon schoenen aan hebben als ik in aquarium ga dan voel ik niks
Eigenlijk ook best raar dat bijna niets in het aquarium voorzien is van een aarde draad.
Hierdoor zou als eerste de aardlek eruit gaan. Nog voordat het via Jan gaat.
Dat is inderdaad erg merkwaardig.
Er zijn wel speciale aard-pennen te koop voor aquaria maar volgens mij gebruikt bijna niemand deze.
Nou waar gaat dit nu weer over? Of er aardedraden zijn weet ik niet en mochten we een klap krijgen dan zien we dat wel weer. De Nemo s bijten me ook telkens dus veel erger kan het niet worden denk ik😀😀
In het ergste geval sla ik ze knock out in de hoek
Dan zou ik die eerst maar ff gaan aanleggen...Ja hier de nemo's ook wel bijterig maar dat weet je op den duur dat ze het doen, maar als je even een glas anemoon wil weg spuiten en daardoor met je hand in aquarium moet en dan een tintelend gevoel krijgt in je vinger wat niet prettig voelt.
Maar hier in mijn woonkamer zitten ook geen stopcontacten met een rand aarde.
Maar is een huurwoning dus weet niet of dat zo wel magDan zou ik die eerst maar ff gaan aanleggen...
Ook voor bijvoorbeeld je tv is het vaak wel fijn een aarde te hebben
Leuke nieuwe stekjes trouwens Jan, wat voor soorten zijn het?
gokje: 1ste een pocillopora en de 2de een montipora digitata?
dat zou ook goed kunnen, we wachten op een betere foto1 denk ik eerder aan een caliendrium
Maar is een huurwoning dus weet niet of dat zo wel mag
binnen kort plaats ik wel weer even wat betere foto's.dat zou ook goed kunnen, we wachten op een betere foto![]()
vervroegd verjaardag kado 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.