Het lijkt er inderdaad op dat hij daar zeer bedreven mee is🤣🤣Die ed is goed met gleuven, niet normaal👀😂
Ik denk dat hij dan ook op andere fora zit
Het lijkt er inderdaad op dat hij daar zeer bedreven mee is🤣🤣Die ed is goed met gleuven, niet normaal👀😂
Pepermuntjes zijn zeker ook een optie, wil nu ff kijken wat deze slakjes doen. Gister telde ik in ieder geval 11 Aptasia's.Tis dat warm weer hé 😊
Ben benieuwd wat de slakjes kunnen verwerken .
Ik had vroeger pepermuntgarnalen , die waren zo goed .
Maar ik had er wel 8 of 10 ofzo gekocht . 2 weken geen spoor meer van aptasia , en ook niet meer teruggekomen als hinderlijk .
Honderden opgegeten toen of zeer korte termijn , altijd 's nachts .
Dat is niet veel want ik spuit dat aantal elke week wel weg en dan is het goed bij te houden.Gister telde ik in ieder geval 11 Aptasia's.
Klopt maar voordat het er veel meer worden. Ik begon met 3 ongeveer 1,5 wk geleden.Dat is niet veel want ik spuit dat aantal elke week wel weg en dan is het goed bij te houden.
OnlyFish? Hahaha.Het lijkt er inderdaad op dat hij daar zeer bedreven mee is🤣🤣
Ik denk dat hij dan ook op andere fora zit
Jij gebruikt kabelbinders in aquarium, is deze tijdelijk voor fixatie of permanent?Opvoerpomp voor het wierenfilter (Tunze 3181) heeft ook een diy oplossing gekregen
Het zijn zwarte tie-wraps. Deze zijn daar veel beter tegen bestand dan witte/doorzichtige. Deze worden idd na verloop van tijd broos.Jij gebruikt kabelbinders in aquarium, is deze tijdelijk voor fixatie of permanent?
Zijn de gebruikte kabelbinders UV bestendig ?
Je loopt de kans dat deze na verloop van tijd verharden en breken, UV-bestendige kabelbinders zijn verkrijgbaar en worden ook in de solar sector gebruikt.
Dat klopt inderdaad maar niet elke zwarte kabelbinder is UV-bestendigHet zijn zwarte tie-wraps. Deze zijn daar veel beter tegen bestand dan witte/doorzichtige
Klopt, maar als er 1 los komt tegen die tijd vervang ik deze weer. Tijdens onderhoud van de voorfilters controleer ik dat. Maar ik verwacht dat daar wel wat tijd over heen gaat.Dat klopt inderdaad maar niet elke zwarte kabelbinder is UV-bestendig
Ja, hij zwemt, maar moet nog wel ff wennen 😉.maar zwemt ie nu bij jouw ?
Foto's vertekenen wat qua afstand hoor Erwin. Maar ik hou het zeker in de gaten. De Devilsclaw is al zeker 2x zo groot geworden maar groeit voornamelijk naar voren. Het vingerleder (witte basis, bruine poliepen), groeit ook lekker maar gaat voornamelijk meer omhoog.Leuk Ed , de 2 leders staan wel dicht op elkaar met het oog op groei . En zelf merk ik altijd dat er eentje heel dominant wordt (één gaat minder lang uit staan dan de andere)
Aan de linkse is wel een mooi voet gevormd op 't steksteentje , dat zie je niet snel .
Bedoel je de kalkalgen?en coraline alg begint zich te ontwikkelen.
Ja, die bedoel ik. Ook wel bekend als coraline algen 😉.Bedoel je de kalkalgen?
Zo leer zelfs jij nog wat bij John. En net nu stop je met zoutwater. 😉Ok, onder die naam kende ik het niet Ed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.