De lfs was bang dat bv de uitslag van nitraat zou worden beïnvloed als het langer onderweg zou zijn of als het dar niet gelijk wordt getest. Maar of dat zo is durf ik niet te zeggen, maar dat is wat ze mij dus vertelden🙂
mjnn nieuwe mg test wijkt 180ppm af, nieuwe ca test 50ppm
Dus je doseert niet dagelijks? Hoe vaak meet je dan je calcium?Maar dat heb ik al wat ingecalculeerd , als ik onder de 390-400 meet , ga ik pas toevoegen .
Inderdaad....Qua temp. van de bakken komt een "leuk" weekje aan .....
Inderdaad....
Voor mij is warmte geen probleem. Ik ben midden in de opstart en warmte bevordert bacteriëngroei 😉Niks leuks aan en ik zal bij de nano s met de garnalen wel weer de coolers moeten aanzetten🙁🙁. Gelukkig werd bij de vorige warmte de zeewaterbak niet warmer dan 25 graden in de woonkamer.
Dus je doseert niet dagelijks? Hoe vaak meet je dan je calcium?
Inderdaad....
mooi hoor eenmaal gevuld en mooi bestand vissen er in gaat het zeker beter wezen als het huidige tv aanbod 😀😀En tweede is de eerste impressie van mijn nieuwe televisie , ben ik nu in elkaar aan het schroeven , gaan er aardig wat in .
Erg mooi handige Henkie😉
Al met al een hele onderneming Erwin maar het komt vast wel goed😉
mooi man!
tip: dee rode takken groeien harder 🙂
de middelste met de gele staart is 100% als die van mij maar zijn die andere ook vanderbilti's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.