Je bent wel handig Erwin en dat is een leuke video weer om te zien
Misschien wel eens een keer wat aan de videokwaliteit doen , kodakske dateert van begin 2000 volgens mij .🙁
Je bent wel handig Erwin en dat is een leuke video weer om te zien
Heb uw topic even doorgespit. Wat een prachtig resultaat. Zou misschien ook ooit wel zoiets willen maar als leek lijkt het me allemaal nog erg complex. Mag bijna wel een studie aan vooraf gaan! Wel mooi in kaart gebracht! top!
ik kon vroeger ook geen plantjes mooi structureren , dus koralen nu ook niet .
Bedankt ! Ik weet van te voren wel waar ik aan begin en elk detail van bouw heb ik wel van te voren uitgedacht .
Deze methode die ik hanteer van bouw heeft enkel voordelen , weinig warmteverlies , oersterk , kan zelfs op de bak gaan staan zonder enig probleem .
3 dubbele veiligheid qua waterdichtheid , zelfs al breekt er een ruit (behalve de voorruit) komt er geen water uit de bak .
Kostenplaatje stelt ook weinig voor , niet te vergelijken met een gekochte bak van dit formaat .
Voor de rest is de inrichting een drama , maar dat hoort bij mij , ik kon vroeger ook geen plantjes mooi structureren , dus koralen nu ook niet .
Maakt mezelf niks uit , stoor me er niet aan . Maakt het voor mij echt niet minder leuk .
Is maar goed dat we allemaal niet hetzelfde zijn. Het ontwerpen en inrichten is meer mijn ding! Nou mijn complimenten hoor!
Iets voor de doe het zelver dus😉
Iets voor de doe het zelver dus😉
Zo geel oog blijft toch verdomd mooi hea
30 stuks is een mooie grote groep, welke soorten zijn het geworden?
Valt wel mee John , zijn de goedkoopste vissen in de handel .
Wat is goedkoop?
En inderdaad foto 😀
Dat valt wel mee nog ja maar ja nu nog de foto😀😉
Of soms een klein koraal in de aanbieding😀
7,5 euro 't stuk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.