B blackmoor Guest 19 juni 2017 #106 jessicapilon zei: Ja en ik kon het ze ook niet aanleren😀😀 Klik om te vergroten... Als je je voeten erbij in steekt zullen ze toch gedwongen zijn lijkt me😀
jessicapilon zei: Ja en ik kon het ze ook niet aanleren😀😀 Klik om te vergroten... Als je je voeten erbij in steekt zullen ze toch gedwongen zijn lijkt me😀
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,593 Leeftijd 60 Locatie Groningen 19 juni 2017 #107 blackmoor zei: Als je je voeten erbij in steekt zullen ze toch gedwongen zijn lijkt me😀 Klik om te vergroten... Nee, dan is het een gelopen strijd en die gaan ze niet winnen met mijn voeten😀
blackmoor zei: Als je je voeten erbij in steekt zullen ze toch gedwongen zijn lijkt me😀 Klik om te vergroten... Nee, dan is het een gelopen strijd en die gaan ze niet winnen met mijn voeten😀
Topicstarter Topicstarter A An-Sofie Guest 21 juni 2017 #108 Ik ga wachten tot de visjes eventueel dood zijn en dan beslissen of ik terug visjes ga nemen of Tylo's 😀
Ik ga wachten tot de visjes eventueel dood zijn en dan beslissen of ik terug visjes ga nemen of Tylo's 😀
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,593 Leeftijd 60 Locatie Groningen 21 juni 2017 #109 Dan heb je nog even denk ik😉