zoveel ongedierte, hoe zit het met voeding? (Garnalen)


Zie ik het goed dat met dik 10 garnalen dat bakje vrij vol ligt met voer? Het lijkt me erg veel en ik zou eerder daar maar een deel van voeren want ik denk dat je weleens erg veel kan voeren momenteel.
Staat de spraybar naar beneden gericht want ik zou hem iets schuin doe zodat hij net onder het oppervlak naar de andere kant blaast want anders heb je geen goede circulatie.
 
Zie ik het goed dat met dik 10 garnalen dat bakje vrij vol ligt met voer? Het lijkt me erg veel en ik zou eerder daar maar een deel van voeren want ik denk dat je weleens erg veel kan voeren momenteel.
Staat de spraybar naar beneden gericht want ik zou hem iets schuin doe zodat hij net onder het oppervlak naar de andere kant blaast want anders heb je geen goede circulatie.

Ja die staat schuin net boven het water zodat er ook wat stroming is! Vinden ze ook leuk want ze laten zich steeds vooruit duwen haha.
 
Ok, dat is prima en dan vertekent het op de foto denk ik of ik zie het verkeerd ;)

Vertekent denk ik. Maar heb hem nu over de lengte van de bak. Maar heb al getwijfeld om hem over de breedte van de bak te doen. Naar mij idee komt er dan meer stroming of zou dat niet zo zijn?
 

Terug
Bovenaan