T
Timmyblinder
Guest
Mijn pleco /algeeter zwemt razend snel naar de oppervlakte en direct weer terug naar zn veilige stek. Weet iemand wat er is ? Of dat dit normaal is?
58 minuten geleden
58 minuten geleden
Beide filter schoon gemaakt zat vol met drap waardoor hij niet lekker stroomde. En bodem veranderd van korrels Naar zand
Dit is de pleco die je hebt en die word met gemak 40 cm als hij goed gehuisvest word (in een bak van 2meter zwemlengte)
Zoals je dus denk ik zelf ook wel kan bedenken zit deze vis dus niet goed in jouw
aquarium omdat hij niet goed kan groeien
doordat je bak te klein is, maar van binnen
zal die wel verder groeien en dat word nogal een pijnlijke aangelegenheid voor de vis met een voortijdig overlijden tot gevolg.
Heb jij toevallig druppeltest? zo ja graag even No2 en NH3/4 testen.De bak is voorlopig nog groot genoeg hij kan heerlijk Rond zwemmen als hij wil. Ik ben wel aan het rond kijken voor een groter aquarium! Toch is het wel stom dat er bij de dieren speciaal zaak dan word vermeld dat hij niet groter dan 15 cm zou worden. Maar wel bedankt voor de info. Zal met spoed een groter aquarium gaan halen. Maar waar om hij van af de bodem binnen anderhalf seconden naar boven en naar beneden sprint is me niet duidelijk. Denkt hij misschien voeding te halen het lijkt op een jagende aanval?
Dat doetie zoals al eerder is vermeld omdat je waterwaardes niet goed zijn en dan gaan ze over op darmademhaling, kwestie van meten=weten.De bak is voorlopig nog groot genoeg hij kan heerlijk Rond zwemmen als hij wil. Ik ben wel aan het rond kijken voor een groter aquarium! Toch is het wel stom dat er bij de dieren bodem binnen anderhalf seconden naar boven en naar beneden sprint is me niet duidelijk. Denkt hij misschien voeding te halen het lijkt op een jagende aanval?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.