De vissen spelen erg graag in de stroming. Als ik het rooster weghaal dan gaan ze eronder. En dan worden ze er misschien in gezogen.nice waar zouden de vissen gaan zitten als je rekjes weghaald vraag ik me dan af
Met die Oto's moet dat zeker gaan goedkomen. Ben benieuwd over 1 wk hoe het er dan uitziet 😊.
Zo zonde van de diatomen maar jouw legertje maakt dat wel in orde.
Met die Oto's moet het dan zeker goed komen.
Iets meer dan 24 uur verder ... en de bruinalg is gedecimeerd. Zeer indrukwekkend!Zeker. De helferi lijkt het?
Wat afplakken? De roosters?Heel fraai !
Misschien kan je de linker en rechter zijde nog afplakken zodat de techniek van de onderstroom niet zichtbaar is 😉
Wat afplakken? De roosters?
Ah. Nee, daardoor zou je veel ruimtelijkheid verliezen. Plus: de vissen zitten de helft van de tijd op de roosters te spelen 🙂de linker en rechter zijde van het glas.
Hé Anke, ja wel prima hoor! Wel aardig wat alg (dat is in mijn ervaring altijd zo, 's zomers, want de bak is gewoon 25+ graden nu). Maar check dit dan! De groei boven water gaat écht hard. Ook de buce!Hoe gaat het nu met je hillstream? 😇
Garra flavatra?die panda visjes
panda loach /Garra flavatra?
Ik vind die te groot worden voor mijn meterbak.
Ha Anke,Hoe gaat het nu met je hillstream?
Ha Anke,
De boel draait wel. Ik heb geen baby oto's meer gezien, en ik heb een totale slakkeninvasie. Maar de planten gaan ok (boven water gaan ze zelfs uitstekend) en de vissen ook prima 🙂
Je baby oto's hebben het wel overleefd dan? Ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar een foto 🙂Ha Anke,
De boel draait wel. Ik heb geen baby oto's meer gezien, en ik heb een totale slakkeninvasie. Maar de planten gaan ok (boven water gaan ze zelfs uitstekend) en de vissen ook prima 🙂
Geen idee, eigenlijk ...Je baby oto's hebben het wel overleefd dan?
1cm.Wat is de glasdikte van het aquarium?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.