Grote plant: lepelplant. Die staat op het hout gebonden en heeft dus geen grond. 100% nat.Welke plant staat rechtsboven het aquarium, boven water/vermoed met de wortels in het water?
Ja, die hangt gewoon in het water. Gekocht in de winkel, schoongespoeld en op het hout geplaatst. Gaat als een trein!En die hangt met de wortels in het water? Of er netjes boven en lijkt dat alleen zo?
Jazeker! Ik heb 'm uiteindelijk bevestigd met secondelijm.Doet de graslelie het een beetje?
Bedankt voor de complimenten! Ja, het is een fittonia. Gewoon gekocht, wortels afgespoeld onder de kraan (voorzichtig!) en met de wortels in het water op het hout geplakt. De plant is zó groot geworden dat hij te zwaar werd om zichzelf te ondersteunen. Daarom is hij gewoon verzopen. Op dit moment zit er dus geen fittonia meer op het hout. Zo is natuur 🙂Wat een ontzettend mooie bak heb je! Ik wil ook graag gaan werken met planten die boven de bak uit steken.
Mijn oog viel op de groene blaadjes met de witte nerf. Is dat gewoon de Fittonia ( Mozaiekplant)?
Erg mooi gedaan hoor!
Ik blijf deze bak nog wel even volgen 😊
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.