Ik weet niet wat de winnaar als prijs krijgt maar ik ding niet mee want zelfs met mn leesbril op zie ik niks wat op een bewoner lijkt.
Met veel plezier dit hele topic vanaf het begin door zitten lezen (en plaatjes kijken natuurlijk).Lang niet gepost hier! Dat komt grotendeels doordat ik de lol in deze bak een beetje ben verloren. Mijn kleine aquascaping bakje vind ik toch leuker vrees ik. Daarom bestaat het voornemen om deze bak te verkopen. Uiterlijk en technisch in topstaat, inclusief de bijbehorende techniek (zie openingspost).
Binnenkort maak ik netjes een Marktplaats advertentie en plaats ik een linkje in het daarvoor bestemde forumdeel, maar wilde het toch vast met jullie delen.
hierom?Lang niet gepost hier! Dat komt grotendeels doordat ik de lol in deze bak een beetje ben verloren. Mijn kleine aquascaping bakje vind ik toch leuker vrees ik. Daarom bestaat het voornemen om deze bak te verkopen. Uiterlijk en technisch in topstaat, inclusief de bijbehorende techniek (zie openingspost).
Binnenkort maak ik netjes een Marktplaats advertentie en plaats ik een linkje in het daarvoor bestemde forumdeel, maar wilde het toch vast met jullie delen.
O ja dat had ik even gemist en dat zal het zijn vermoed ik. Jammer maar goed je moet er wel lol in hebben.hierom?
Dan ben je zo vroeg wakker. Maar eigenlijk nog niet wakker genoeg om dit te missen ? 😀O ja dat had ik even gemist en dat zal het zijn vermoed ik. Jammer maar goed je moet er wel lol in hebben.
Ja ik heb niet alles teruggelezen maar dat doe ik veelal niet hoorDan ben je zo vroeg wakker. Maar eigenlijk nog niet wakker genoeg om dit te missen ? 😀
Daar heb je mij toch voor?Ja ik heb niet alles teruggelezen maar dat doe ik veelal niet hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.