Gaat de goede kant op Marcel maar ik vraag me af wie die rare snuiter is die steeds op de foto staat🙄
Dat vraag ik mij ook nog steeds af. Ik zie die enkel en alleen op de foto’s.Gaat de goede kant op Marcel maar ik vraag me af wie die rare snuiter is die steeds op de foto staat🙄
Mooi geheel zo met de deurtjes en nu de bak mooi helder laten worden.
Staat er al mooi bij maar een beetje jammer van die witte sokken😉En dit is dan het uitzicht uit de luie stoel, met de voeten omhoog.
Ik heb ze eind november 2020 gekocht. Heb ze dus nu 1,5 jaar.Mooi Marcel. Hoe oud zijn de maanvissen? Zijn al mooi qua hoogte. Prachtig formaat bak en mooie inrichting. Complimenten.
Gelet op het formaat destijds denk ik net als de mijne zo n 5 maanden maar goed dat is een schatting.Ik weet niet hoe oud ze waren.
Ja zo’n schatting maakte ik voor mezelf ook. Maar ja. Ik ben geen maanvis kweker. Dus weet niet hoe hard ze groeien.Gelet op het formaat destijds denk ik net als de mijne zo n 5 maanden maar goed dat is een schatting.
Uit mn hoofd gedaan groeien ze door tot 1,5 jaar en ik moet zeggen dat ik ze op die leeftijd ook niet of erg weinig heb zien groeien.Ja zo’n schatting maakte ik voor mezelf ook. Maar ja. Ik ben geen maanvis kweker. Dus weet niet hoe hard ze groeien.
Daarom zeg ik ook crappy foto. Ik weet niet of je de voorgaande foto’s hebt bekeken. Maar er zit behoorlijk wat diepte in.Op deze foto lijkt de inrichting erg plat en heel veel diepte perspectief van de bak teniet te doen, kan vertekening zijn, maar eigenlijk vind ik het een tikkie saai overkomen, en nee niet vervelend bedoeld!
Daarom zeg ik ook crappy foto. Ik weet niet of je de voorgaande foto’s hebt bekeken. Maar er zit behoorlijk wat diepte in.
Misschien dat er in de toekomst nog een laag blijvend voorgrond plantje in komt. Maar ik heb hier ook iemand in huis, die graag wat meer ruimte en openheid in de bak wilde. En dus dat de planten niet zo vooraan tegen het glas komen. Zodat de vissen meer te zien zijn.
Ik moet zeggen, ik zie de vissen nu ook veel meer zwemmen en scholen, wat een erg mooi effect geeft.
Ja, heb de afgeschreven handdoeken daar liggen. Goed genoeg om water ballet op te ruimen.Netjes Marcel en zelfs de handdoeken liggen klaar.
Deze heeft al in mijn winkelmand gelegen. Maar ja, durf het nog niet aan.Mooi Marcel, nu nog een keer een doseerpomp voor je toevoegingen, heb je daar ook minder werk mee. Ach, het is Sinterklaas voor je het weet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.