Gelukkig gebruik je niet die ik ooit heb gehad van Stefaan 😉En dat met “al” die bolletje
Gelukkig gebruik je niet die ik ooit heb gehad van Stefaan 😉En dat met “al” die bolletje
will je echt schitterende opnames maken...ook dichtbij dan gebruik eens een Nikon 16-80 2.8Dankje
Ik had nu een 24-70 G f2.8 gehuurd van Nikon omdat ik een tamron 24-70 G2 wil
Het is ook niet dat ik het doel wil bereiken in 1 week.Van de theiling zul je veel plezier krijgen, zweefvuil zal verleden tijd zijn....en dan zal je zien dat je statisch filtermateriaal zoals biohome in loop der tijdd gewoon schoon gaat worden.
Zou eens eerst alles laten liggen en wachten of het filtermateriaal schoon wordt...en dan beetje bij beetje verlagen.
Dat is zo te zien een DX lens, dat gaat niet goed komen op een FX camera als ik het diafragma ga verkleinenwill je echt schitterende opnames maken...ook dichtbij dan gebruik eens een Nikon 16-80 2.8
Mijn dochter fotografeert daarmee vlinders uit de vrije hand.
https://yara0307.wixsite.com/fly-with-me
We gaan het zien wat het resultaat wordZijn een van de beste opruimers en glas schoonmaker welke er zijn.
Ff een wat uitgebreider antwoord 😛Zijn een van de beste opruimers en glas schoonmaker welke er zijn.
En toen had ik ook random flow generators in m’n aquarium
Gewoon erop gedrukt.Wouter, hoe heb jij de RFG's bevestigd op je pvc uitstroom buizen? Ik overweeg ze ook te gaan gebruiken namelijk.
Ik hoor het graag,
Gr. Ed
Vreemd, net even de kladjes van de laatste metingen daarop na geslagen maar mijn GH is tussen de 3 en de 4 (druppeltest) en levenslustige en hongerige vissen.blijkbaar kan de GH dus ook te laag zijn.
Ik zou het niet weten, maar mijn GH was altijd 6-7.Vreemd, net even de kladjes van de laatste metingen daarop na geslagen maar mijn GH is tussen de 3 en de 4 (druppeltest) en levenslustige en hongerige vissen.
Dat is wat telt uiteindelijk.Ik zou het niet weten, het geen wat ik wel weet is dat nu de GH hoger is de vissen het beter lijken te doen.
Pas niet door het gat 🤣🤣Dat mag je gerust een tank noemen Wouter en bij de zomerdag kun je er zo ongeveer nog in poedelen 😉
Jah met 20L jerrycans gaat het niet gebeuren die 250L verversen 🤣Tankje zegt ie......🙈
Jah met 20L jerrycans gaat het niet gebeuren die 250L verversen 🤣
Grappenmaker 🤣Makkelijk, wordt je groot en sterk van!
Vergeet niet dat je er wel moe van wordtMakkelijk, wordt je groot en sterk van!
Die heeft de tank ook al van binnen bekeken 🤣🤣Die kan wel door het gat volgens mij en lekker badderen
Maar echt..Beter dan de oude
En dat met een bioloog.Nooit gedacht dat het mogelijk was, maar ik heb een gele dropchecker 😱😱
Bekijk bijlage 327076
Kan het dan ook de vorm opnemen die aan de (bi) carbonaten is gekoppeld?Het spreekt voor zich, dat planten de voorkeur geven aan het vrije CO2.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.