Zwaar kl..te om te lezen Wouter. Succes met de herstart. Wordt vast weer mooi.
Dankje, komt idd vast weer goed.Nou wat een ellende Wouter en het wordt vast weer mooi en voor jezelf heel veel sterkte natuurlijk.
Dankje, iets moois vinden moet zeker lukken.Jeetje Wouter wat ellendig
Heel veel sterkte Dat kost bakken tijd en energie.
Hoop dat je wat moois vindt met je zak met geld
DankjeSterkte Wouter en succes met de doorstart .
DankjeWat erg! Heel veel sterkte hoor!
Nee was geen leuke week ff je vissen stuk voor stuk eruit vissen..Wat rot Wouter. 🙁 Dat zijn dingen die je niet mee wilt maken. Sterkte. En ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
DankjeHeel veel sterkte Wouter, suc6 met de wederopbouw.
Dankje, komt idd vast wel goed.Zwaar kl..te om te lezen Wouter. Succes met de herstart. Wordt vast weer mooi.
Yup dat was een paar slechte nachten zegmaar.Oh nee! Wat zul jij je rot en schuldig voelen.
Hopelijk kun je op Vivarium slagen voor een stel nieuwe vriendjes voor je Sterbai.
Je vergeet de lege portemonnee 😉De score?
10 sterbai, 50 kardinalen en 10 oto's
Dat is geen score maar een schade xDJe vergeet de lege portemonnee 😉
Leuke aanwinsten en veel plezier van alles Wouter.
DankjeVeel succes
Nee ter vervanging van m'n huidige aquarium als er geen koper is voor de gehele set.Mooie aankopen. Veel plezier ervan!
En een tweede bak erbij of vervanging van deze?
Vind je open haard ook zeer geslaagd trouwens
1" is te klein en 1 1/4" is te groot helaas.Normaal kan je op de pomp gewoon (druk) PVC koppelingen draaien , het originele stuk heb je hoogstwaarschijnlijk niet nodig .
Meestal gebruik ik de originele zelfs niet , meestal slechte kwaliteit plastiek .
https://www.pvc4u.nl/product-catego...g/pvc-drukfittingen/vdl-lijmring-binnendraad/
of een halve van deze :
https://www.pvc4u.nl/product-categorie/13-pvc-drukleiding/pvc-drukfittingen/vdl-koppeling/
Oh, das pech , ik zal eens een keer kijken in mijn voorraadje .1" is te klein en 1 1/4" is te groot helaas.
1 1/8" bestaat niet zover ik weet
2x 32mm wil ik er op zettenOh, das pech , ik zal eens een keer kijken in mijn voorraadje .
Welke diameter PVC moet er op , of gebruik je slangtule ?
Het meeste leeft nog, 1 kardinaal en 2 oto's verloren helaas maar dat is helaas niet anders.Hoe gaat het met de nieuwe bewoners? En hoe bevalt het jou, al dat kleine grut?
Gelukkig zien we dan ook geen reet! Maar je bak, die blijven we graag zien. Waarin kleintjes, ook een tuinkabouter, groot in kunnen zijn! Veel succes gewenst!Je ziet alleen geen reet
Bekijk bijlage 382386
Dat is wel het plan, ondanks dat het kleine vissen zijn durfde ik het er niet op te gokken in 1x zoveel te introduceren.Kunnen nog veel meer kardinalen bij😉
mvg Ronald
Voor nu wat lage planten, ik twijfel nog over wat groters of een stukje hout.Netjes Wouter en heel anders dan de oude bak natuurlijk. Ga je het open stuk nog opvullen met wat planten?
Ik heb nog gekeken , maar ik ga u niet kunnen helpen hiermee .Oh, das pech , ik zal eens een keer kijken in mijn voorraadje .
Welke diameter PVC moet er op , of gebruik je slangtule ?
Dat is wel het plan, ondanks dat het kleine vissen zijn durfde ik het er niet op te gokken in 1x zoveel te introduceren.Kunnen nog veel meer kardinalen bij😉
mvg Ronald
Voor nu wat lage planten, ik twijfel nog over wat groters of een stukje hout.Netjes Wouter en heel anders dan de oude bak natuurlijk. Ga je het open stuk nog opvullen met wat planten?
Komt goed 😉Gelukkig zien we dan ook geen reet! Maar je bak, die blijven we graag zien. Waarin kleintjes, ook een tuinkabouter, groot in kunnen zijn! Veel succes gewenst!
Ik ga denk ik gewoon schroefdraad erin snijden.Ik heb nog gekeken , maar ik ga u niet kunnen helpen hiermee .
Voerbakje voor diepvriesvoerIs dat een onderwatermicrofoon Wouter?
Ok, handig bedacht en nog nooit zoiets gezien👍Is dat een onderwatermicrofoon Wouter?
Ja en nee.Werkt ie zoals je gehoopt had?
Nee daarom ben ik ook zo blij dat ik naar vivarium ben gegaan.Ok, handig bedacht en nog nooit zoiets gezien👍
Hmmm🤔 Dacht even misschien gaten groter maken maar dat wordt hem niet volgens mij.Ja en nee.
Ik heb een boormachine dus dat komt goed.Hmmm🤔 Dacht even misschien gaten groter maken maar dat wordt hem niet volgens mij.
Zeker klote.Tijdje weggeweest maar klote van je vissen.
Ik blijf jaloers op de helderheid van je water en planten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.