Is dat qua stroomverbruik niet duur zo Wouter?
5x goedkoper dan een normale staaf verwarming.Is dat qua stroomverbruik niet duur zo Wouter?
Ja dit is m'n osmose vat waar ik alles nu op test.Eh...juist ja. Hoe werkt dit? Hoe krijg je het water vanuit het resevoir naar je aquarium? Je hebt vast niet overal slangen in huis liggen.
Correct dat was het planWel onder z’n vloer weet ik toevallig ter koeling van de bak.
Oké, dus als dit werkt komt alles onder de vloer?Ja dit is m'n osmose vat waar ik alles nu op test.
Correct dat was het plan
Dat was het idee.Oké, dus als dit werkt komt alles onder de vloer?
Haha zal je altijd zien xDVerdorie Wouter, snap ik eindelijk het plan gaat het niet door🙄
Leuk gebrobeerd iig en de rest van het huishouden kan weer rustig zijn want komende zomer staat er weer een zwembad![]()
Zeker, ieder probleem opzich was niet zo erg.Jammer Wouter maar soms pakt het anders uit dan je zou willen.
Ja stond op zolder (20 graden) en was de bedoeling om hem in de kruipruimte te plaatsen maar daar is het te log voor helaas.Op zich is zo’n warmtepomp idee wel heel leuk. Maar waar de warmte vandaan komt bepaald wel het rendement.
Als het apparaat de warmte uit huis trekt, dan moet die warmte ook weer terug in huis komen.
En hoe je die warmte genereerd bepaald dan het rendement.
Ik weet dat Robert Knops de stellingen met een warmtepomp verwarmd. Dus het moet wel kunnen.
Ik heb laatst een koelmachine van Eheim gezien. Voor koelen en verwarmen. Maar na wat onderzoek blijkt de verwarming cop1 te zijn met een weerstand.
Alleen koeling gaat via warmtepomp.
Een soort zonnemat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.