Haha, nou ja goed tip om dat af en toe ook te controleren dus. Ik gebruik een dropchecker Wouter dus zal snel bemerken dat er geen of weinig co2 aanwezig is.
Ja die bleef dus nog redelijk groen, wel weer een teken dat m'n bioco2 het flink doet maar goedHaha, nou ja goed tip om dat af en toe ook te controleren dus. Ik gebruik een dropchecker Wouter dus zal snel bemerken dat er geen of weinig co2 aanwezig is.
Daarom staat ie op een analoge weegschaalO ja dan heb je natuurlijk daar nog wat co2 van gehad en dan is de dc weer wat minder betrouwbaar als het aankomt op een signaal bij een lege fles.
Dankje komt goed hopen weBeterschap Wouter!
Nee us niet te doenMooie visjes Wouter en je hebt ze dus geen rugnummers gegeven😉
Ja er zit wat jongbroed in dus vroeg of laat zou het gebeuren.hier men maculipinnis nooit een vis zien eten
wel klein grut zit er in zen bek?
Is het ook.Lijkt mij een Cory 😖
We gaan het zien, vangen lukt niet dus ik hoop dat de vis week word en alsnog naar binnen gaat of dat ie word uitgespuugd.Hopelijk houd de vis er niets aan over. Corydoras hebben toch een (giftige) stekel?
Ja ik heb wel meer voorbij zien komen dus wie weet.O jee.
Sterkte dan maar. Ik hoop dat de vis het overleeft.
Ik heb ooit een otocinclus uit de bek van de maanvis moeten trekken. Die ging er ook niet uit.
Maanvis heeft het overleeft.
E-nigwel leuke vissen he die maculipinnis 😆
Het is een doorkijk aquarium, alleen kan je er door de hoeveelheid planten niet meer zo goed doorheen kijkenPrachtige bak, enorm volume! Erg benieuwd naar de inrichting als het een 'doorkijk'-aquarium wordt. Hij vangt nogal wat licht, zo te zien.
Dat is ook exact de reden waarom ik een reefpi heb.Ik heb gecombineerde pH (CO2), ORP (ozon) en temperatuurcontrollers. Geen seconde spijt van. Alles wat je niet zelf hoeft in te schakelen voorkomt vergissingen.
En ik dacht dat ik niet vaak foto s in mn FA post 😉Hoe gaat het met de bak @tuinkabouter , heb je nog wat foto's voor ons?
Heel veel sterkte Dat kost bakken tijd en energie.Een tijd lopen emmeren met m'n fysieke en mentale gesteldheid
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.