Zekerfijn dat het weer de goede kant uit gaat...
DankjeErg mooie bak en prachtige bewoners.
Kan niet altijd maar goed blijven gaan hè 😉Weer goede berichten gelukkig Wouter 👍.
Nee meeste worden gewoon netjes opgegeten, er blijft tot nu toe niks over van de nesten.blijft een prachtige bak zo!
blijft er iets over van je T. ellioti jongen of "verdwijnen" ze. Bij mij beschermden de ouders ze goed en had ik er na enkele maanden nog 50 tal over
Die worden vanzelf weer begraven door m’n eliottiesZiet er mooi uit weer Wouter en nu alleen nog wat van die gele knikkertjes van de bodem wegzuigen😉
Dankje, gelukkig gaat alles vrij gemakkelijk weer de goede kant opVoor een bak waar het 2 maanden geleden niet goed mee ging heb je het verrassend snel weer op de rails gekregen
Ziet er goed uit!
DankjeOndanks alle gedoe toch nog steeds een prachtige bak!
ZekerBak staat er gelukkig weer netjes bij.
dankjemooie bak. Weer ideen erbij.🙂
Rolletje is vol🤣🤣Hoe gaat het met je bak @tuinkabouter ? Benieuwd naar een update ronde qua foto's!
Maar gaat telkens weer uit, en kan je het leeggewicht niet aftrekken.Een digitale weegschaal is nauwkeuriger Wouter😉
Ja ik had je ook hoger ingeschat en dacht Wouter is wel zo verstandig om niks te zeggenEcht dat ik hap op je opmerking, volgende flauwe grap kost je €5
Mag ook meer, heb je een tegoedje opgebouwd 😆Ja ik had je ook hoger ingeschat en dacht Wouter is wel zo verstandig om niks te zeggen
Maar geef alvast je rekening nummer even door want dan kan ik die 5 euro betalen bij mn volgende grap
Ja nou denk je dat ik zeker met een grap ga komen. Nou mooi niet want ik ben platzakMag ook meer, heb je een tegoedje opgebouwd 😆
Allemaal uitegegeven aan die wens voor ondersteboven drijvende gedrochten van Jessica 😆Ja nou denk je dat ik zeker met een grap ga komen. Nou mooi niet want ik ben platzak
Ik ben met een gek getrouwd dus. En nee dit is dan ook geen grapje dus ik betaal geen 5 euro WouterAllemaal uitegegeven aan die wens voor ondersteboven drijvende gedrochten van Jessica 😆
Eerder andersom😆Ik ben met een gek getrouwd dus. En nee dit is dan ook geen grapje dus ik betaal geen 5 euro Wouter
zeker, is weer eens wat andersprachtig die ellioti’s! Bijzonder mooie kleurcombi ook met de Redbacks 👍🏻
DankjeStaat er mooi bij Wouter en de kleine vindt het ook geweldig om te zien volgens mij.
Prima, vissen leven nog en het water zit nog aan de goede kant van het glasHoe gaat het met de bak Wouter?
Nou dat is mooi om te horen maar ja zo snel kom je niet van me af want als bewijs zie ik graag wel een mooie fotoPrima, vissen leven nog en het water zit nog aan de goede kant van het glas
YupHet is stil in dit foto album😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.