200x70x70 van tuinkabouter


fijn dat het weer de goede kant uit gaat...
 
Erg mooie bak en prachtige bewoners.
 
Weer goede berichten gelukkig Wouter 👍.
 
blijft een prachtige bak zo!

blijft er iets over van je T. ellioti jongen of "verdwijnen" ze. Bij mij beschermden de ouders ze goed en had ik er na enkele maanden nog 50 tal over
 
fijn dat het weer de goede kant uit gaat...
Zeker
Erg mooie bak en prachtige bewoners.
Dankje
Weer goede berichten gelukkig Wouter 👍.
Kan niet altijd maar goed blijven gaan hè ;)
blijft een prachtige bak zo!

blijft er iets over van je T. ellioti jongen of "verdwijnen" ze. Bij mij beschermden de ouders ze goed en had ik er na enkele maanden nog 50 tal over
Nee meeste worden gewoon netjes opgegeten, er blijft tot nu toe niks over van de nesten.
Hoewel ze wel steeds creatiever worden.
De kuil met jongen is echt iets van de laatste 2-3 legsels
 
Ziet er mooi uit weer Wouter en nu alleen nog wat van die gele knikkertjes van de bodem wegzuigen;)
 
Voor een bak waar het 2 maanden geleden niet goed mee ging heb je het verrassend snel weer op de rails gekregen :thumbs:
Ziet er goed uit!
 
Bak staat er gelukkig weer netjes bij.
 
mooie bak. Weer ideen erbij.:)
 
Ff een vet high-tech update:
48986531-16E0-4F1B-9099-D95652786D0B.jpeg

Met een mechanische weegschaal onder de co2 fles weet ik hoe vol de fles nog is :)
Leeg gewicht staat altijd in de fles geslagen dus dat kan je terug draaien op de weegschaal.
 
Echt dat ik hap op je opmerking, volgende flauwe grap kost je €5
Ja ik had je ook hoger ingeschat en dacht Wouter is wel zo verstandig om niks te zeggen:DD

Maar geef alvast je rekening nummer even door want dan kan ik die 5 euro betalen bij mn volgende grap:pp
 
Ja ik had je ook hoger ingeschat en dacht Wouter is wel zo verstandig om niks te zeggen:DD

Maar geef alvast je rekening nummer even door want dan kan ik die 5 euro betalen bij mn volgende grap:pp
Mag ook meer, heb je een tegoedje opgebouwd :LOL:
 
Volgens mij zijn je ruiten nog nooit zo schoon geweest:daisy:
 
prachtig die ellioti’s! Bijzonder mooie kleurcombi ook met de Redbacks 👍🏻
 
Staat er mooi bij Wouter en de kleine vindt het ook geweldig om te zien volgens mij.
 

Terug
Bovenaan