Wat is er nieuw

200x70x70 van tuinkabouter

Das minder. Ziet er nu weer goed uit. Alleen nog wat plukjes baardalg wat ik zo zie maar dat mag de pret niet drukken:daisy:
Hoe bevalt het hebben van de kleine vissen?
Komt meestal wel weer goed.
Maar de kleine visjes zijn nog altijd leuk om naar te kijken.
Komend vivarium weer op jacht naar wat leuks.
Wat zijn al die spikkeltjes? Net gevoerd of co2? Of wat anders?

Ik merk dan mijn bak bekeken van voor naar achter ook altijd vuiltjes heeft. Maar de linker naar de rechter kant, dus t verste zicht er door heen, lijkt het juist wel heel helder
Nee is peroxide, net een stukje algen behandeld voor de foto's.

Vaak is de zak met geld leeg als je naar huis toe gaat dus dat scheelt wel weer tillen :DD :pp
Ik heb een bolderkar dus moet lukken xD
En aan aanhangwagen:deal::DD
Gwn niet de kinderen mee nemen, dan kan de bank plat en past er meer in de auto xD
Hangt er van af wat je allemaal gekocht hebt natuurlijk 😉.
Ik heb wat prijskaartjes gezien waarbij ik niet hard hoef te tillen om snel van m'n geld af te zijn..
Dan is ook mijn portemonnee snel van uienleer..

Heb de eerste bestelling al klaar voor wat leuks 🙂
Die ga ik op vivarium ophalen, en ff kijken waar ik nog meer m'n spaargeld aan op kan maken.
Veel plezier! We wachten de foto's af :foto:

Die ga ik op vivarium ophalen, en ff kijken waar ik nog meer m'n spaargeld aan op kan maken.
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor. :DD

Ik hoop niet dat je vanmorgen op de pendelbus hebt staan wachten want dan was je hele ochtend naar de knoppen.

Wat blijft ie mooi he...
IMG-20251108-WA0014.jpeg

Helaas nog steeds buiten bereik voor mij 🙁

Dat worden echt een paar mooie grote scholen in je bak! Jammer dat dat aquarium niet in de auto paste ;))

Laatst bewerkt:
Ik was effe nieuwsgierig naar de voordelen hiervan en vond deze ook, o.a. erg mooie verbindingen t.o.v. kitten

https://aqualuxury.nl/plexiglas-aquariums

https://rdm-kunststof.nl/producten/pmma-acrylaat/bakken/aquarium-bak#soorten-acrylaat-aquaria-bakken
Ja is echt super, veel mooier en sterker dan glas.
Alleen ook 3x zo duur helaas.

Maar neemt niet weg dat het op m'n verlanglijstje staat en ik dus een spaardoel heb, ookal gaat het nog ff duren..

Dat worden echt een paar mooie grote scholen in je bak! Jammer dat dat aquarium niet in de auto paste ;))
Zeker, dit brengt het totaal op ongeveer 150 kardinalen, 40-50 sterbai, 5 oto's en 7 apistogramma's

Flinke aankoop Wouter en tel je de groep kardinalen af en toe wel na om te kijken of je uitval :DD :DD

Is 'ie er door één van die gaatjes in gekomen? En dat 'ie er nog uit?

Is 'ie er door één van die gaatjes in gekomen? En dat 'ie er nog uit?
Ja gwn erin gezwommen, in de bodem zitten vrij grote gaten zodat het voer er gewoon uit kan vallen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan