robdegekste
Well-known member
- Lid geworden
- 22 oktober 2008
Heel mooi! Nog een foto van het gehele aquarium?
Heel mooi! Nog een foto van het gehele aquarium?
Verder wil ik mijn PVC knietjes die de uitlaat van het aquarium vormen zwart hebben
Check vkc in Woudenberg.
Die heeft mooi hout
prachtvissen en heel leuk interessant gedrageen koppel Andinoacara pulcher electric blue (Blue acara).
Zojuist bij de lokale gashandel geinformeerd of hun ook CO2 op fles kunnen leveren en dat kunnen ze eigenlijk wel voor een prima prijs.
4KG fles kost 65 euro, maar die 65 euro is statiegeld, bij inlevering krijg je dat geld weer terug (indien je de bon nog hebt).
Het vullen van een 4KG fles kost € 14,98 excl. BTW aan CO2 + € 11,50 excl. BTW aan Veiligheid en Milieutoeslag, dus dat is het geld ook niet.
Moet zeggen dat ik eigenlijk wel verschiet met de verschillen qua prijs tegenover verschillende aquariumwinkels, daarbij moet ik wel direct zeggen dat het grote verschil hem in de fles zit die je altijd moet kopen in plaats van huren.
Het meubel is geschuurt en gebeitst! Vandaag wat extra zand toegevoegd (35kg 0.4 - 0.8 mm filterzand) was niet helemaal tevreden, resultaat is dus dat het nu wat mistig is maar dat zal morgen wel weer over zijn!
Toch vlug een plaatje kunnen schieten van de Blauwe Acara die even de kokosnoot binnen was gegaan:
Tegen het einde van de maand wil ik eens naar VKC voor een mooi stuk hout dat aan de linkerkant van het aquarium moet komen.
Poe wat een mist!
je had het zand nog wel (grondig) gewassen alvorens toe te voegen?
Prachtige bak! Nieuwsgierigheid voor een plaatje met helder water neemt wel toe
Helemaal mee eens, een mooie grote school roodneuzen zou niet misstaan. Zijn hele goede scholen vissen, blijven altijd lekker bij elkaar.Mooie vis die blauwe Acara. En roodneuzen is voor mij altijd . Ga je de school nog uitbreiden of vind je het dan te druk worden, gezien het best actieve visjes zijn?
Gr
Stefan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.