Shaun
Well-known member
- Lid geworden
- 23 september 2020
- Leeftijd
- 34
Hahah 🤣 gelukkig begonnik al met MTS 😜En zo begint het... MTS... niks aan te doen... geen behandeling mogelijk 🤣 😍
Hahah 🤣 gelukkig begonnik al met MTS 😜En zo begint het... MTS... niks aan te doen... geen behandeling mogelijk 🤣 😍
Goed om te weten 👍😂Neehhhhh de DSM zegt dat je pas kenmerken gaat vertonen bij 3 of meer. Bijkomend zijn uitspraken als; want ik had nog een filtertje liggen! Ja, maar dan ga ik kweken en geld terug verdienen! Of; maar bij de hornbach was nu een aanbieding... 😉
Ja, het zijn echte werkpaardjes, heb gedurende de afgelopen waterwissels telkens wat zand bij de schelpen afgeheveld. Die liggen nu barebottom. Het lijkt alsof er meer rust is. Ze zijn niet meer de hele dag met zand aan het schooien en het zand in de rest van de bak laten ze met rust. Meende gisteren wat baltsgedrag te zien (heet dat bij vissen ook zo?)Heel gaaf weer! Gaaf hoe de multi's de bak zo hebben weten te verandern
Als je dat maar weet, helemaal klaar mee en moet eerlijk zijn dat ik dit mooier vind dan het bos waar ik zeker drie keer zo lang over heb nagedacht 😅Heb je je bos omgekapt?
Dit was ook de reden om het te doen, als je voor de tigste keer weer een hele pruik draadalg moet verwijderen omdat je hout besluit mee te doen in het voedingsschema 🙄Algen probleem ook direct opgelost.
Hele verbeteringMaar dat terzijde, vinden jullie het wat, mijn improv?
Ik vond het bos ook mooi maar dit is ook mooi!Maar dat terzijde, vinden jullie het wat, mijn improv?
Ben ook wel benieuwd, maar heb er goede hoop in, de parva staat pas twee weken in het water, bij het verbouwen van de bak zag ik dat ongeveer drievierde nieuwe wortels had gekregen, de rest had verslijmde wortels die ik heb verwijderd, of deze nog aangaan valt af te wachten... Crypto shenanigans 🤣Hoi Shaun,
Ah ok. Mooi!
Jouw parva staat mooi omhoog. Die van mij liggen wat meer met de blaadjes ivm het licht.
Deze bak vind ik heel mooi, kijken hoe dit gaat evolueren 😊
Ha Eco, het was inderdaad ook de bedoeling om die bak uit te laten groeien, maar de boomstammen gaven zon grote belasting dat ik er geen balans in kreeg. Ik merkte dat de bak een moetje werd en het plezier was weg. Ik had wellicht met co2 iets bij kunnen sturen, maar was niet bereid die investering te doen 👍Mooi gedaan hoor! Ik vond de vorige inrichting ook interessant, was wel benieuwd hoe die zich had ontwikkeld als de planten eenmaal wat meer waren ingegroeid.
Maar deze scape is ook erg mooi, goed gedaan.
Waarschijnlijk opgeruimd door je andere bewoners.terwijl ik nooit lijkjes heb gevonden
Dat kan. Hier de espei wel eens eitjes zien "rondstrooien", zouden aan de bladeren moeten blijven plakken maar er dwarrelden genoeg naar de bodem.Als allerlaatste heb ik het idee dat dit visje kuit draagt, kan dat?
Dat is wel verontrustend, ik mis in totaal namelijk 7visjes en meet geen rare dingen in het water zoals ammoniak of nitriet. Ook aan de rest van de visjes zie ik niets dat duidt op een ziekte of parasiet 😟Waarschijnlijk opgeruimd door je andere bewoners
Ik bedoel wel nadat ze al dood waren hoor.Dat is wel verontrustend
Dat is toch eigenlijk goed nieuws.meet geen rare dingen in het water zoals ammoniak of nitriet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.